Ett-mars-hopp Forumet er livet 25 Jan 2007 #2 en skikkelig ramme med glass tenker du på?!? var på ikea å titta i går, og de har til 8x8, og clipsrammer til 12x12 ellers må du få laget hos rammemaker tror jeg. eller det er sikkert en eller annen hobbybutikk som har... men det vet jeg altså ikke...
en skikkelig ramme med glass tenker du på?!? var på ikea å titta i går, og de har til 8x8, og clipsrammer til 12x12 ellers må du få laget hos rammemaker tror jeg. eller det er sikkert en eller annen hobbybutikk som har... men det vet jeg altså ikke...
M Mibah Forumet er livet 25 Jan 2007 #3 panduro selger trehvite rammer i 12*12 ellers er det vel noen hobbybutikker på nett som selger... men jeg har ikke helt oversikt der.
panduro selger trehvite rammer i 12*12 ellers er det vel noen hobbybutikker på nett som selger... men jeg har ikke helt oversikt der.
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 25 Jan 2007 #4 takk for tips..har ikke ikea i nærheten(sånn er det når man bor så langt nord[8D]) skal kanskje til byen imårra, får sjekke da[:D]
takk for tips..har ikke ikea i nærheten(sånn er det når man bor så langt nord[8D]) skal kanskje til byen imårra, får sjekke da[:D]