Ramme inn ulbilde?

Nei, det synes jeg er koselig ☺️ Vi ga bilde fra babyfotografering av førstemann i julegave til alle besteforeldrene, og det falt veldig godt i smak ❤️

Jeg synes kanskje det er litt teit:joyful:Eller, teit høres så veldig negativt ut. Men, bittelitt merkelig kanskje:happy: Men det er min mening. Det er jo hva du selv føler, som er viktigst for hva du skal gjøre:happy: Og så kjenner jo du dem best de som skal motta det og;)

De fleste ultralydbilder falmer veldig raskt i solen, sammenliknet med "normale" bilder. De forsvinner praktisk talt. Så det er iallefall en gave som er lite holdbar, for å si det sånn. Jeg tar vare på alle ultralydbildene i en mappe, vurderer å scanne de slik at man ikke mister de.

Sniker da hadde jeg gjort det med løfte om de får nytt bilde når baby er født

Har forresten rammet inn ul bolde av første mann som vi beholdt selv. Har de fortsatt ☺️

Er det teit å ramme inn ulbildet og gi til besteforeldrene?

Jeg skannet UL-bildet, printet ut og limte inni et selvlaget kort med en liten hilsen da vi skulle dele nyheten med kommende oldemor. Hun ble kjempeglad og har inntrykk av at hun synes det er hyggelig med en konkret ting å forholde seg til og kikke på.

Back
Topp