Ramlet på isen

Siljevann

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ramlet på isen både til og fra jobb! Første gang på rompa, au! Og nå på kneet og låret. Er det farlig? Tenker at den lille i magen ligger godt polstret, men blir bekymret:sorry:

Jeg skled i ei trapp forrige uke og slo håndleddet og rumpa ganske hardt, og ble også bekymret. Men det virker som det har gått bra. Som du sier er de jo godt polstret. Tror det er verre senere, og spesielt hvis man lander på magen.

Hvis du ikke har fått vondt i magen eller har blødd, så går det nok greit. :)

Vet ikke hvor langt du er på vei, men embryoet er vel kanskje maks 1 cm? Det ligger nok godt beskyttet inni kroppen din. Om du ikke har merket noe spes smerter etterpå, vil jeg tro det har sikkert fint :)

Fikk panikk selv da hunden min trampet meg hardt nederst på magen, men tenker slik at fosteret er så utrolig lite nå at det skal nok godt gjøres! Masse polstring rundt

Jeg skled i ei trapp forrige uke og slo håndleddet og rumpa ganske hardt, og ble også bekymret. Men det virker som det har gått bra. Som du sier er de jo godt polstret. Tror det er verre senere, og spesielt hvis man lander på magen.

Hvis du ikke har fått vondt i magen eller har blødd, så går det nok greit. :)

Godt å høre at du også ble litt bekymret, men tror de små i magen er godt beskyttet ja.
Blir jo småtussete av å tenke på om alt er bra bra inne i der:rolleyes:

Vet ikke hvor langt du er på vei, men embryoet er vel kanskje maks 1 cm? Det ligger nok godt beskyttet inni kroppen din. Om du ikke har merket noe spes smerter etterpå, vil jeg tro det har sikkert fint :)

ja du har nok rett:rolleyes:

Fikk panikk selv da hunden min trampet meg hardt nederst på magen, men tenker slik at fosteret er så utrolig lite nå at det skal nok godt gjøres! Masse polstring rundt

beskymringene begynner med en gang:wacky:

Men du har nok rett:rolleyes:

Går nok bra:) embryoet er foreløpig lite og ligger godt pakket inn der inne.

Back
Topp