ramlet ned trappen *oppdatert*

tosmå*

Glad i forumet
Uheldige meg ramlet ned trappen og skamslo meg kl 15 i dag. Tror kanskje litt av vannet gikk[&:], var helt vått i  buksa og jeg hadde akkurat vært på do. Såg ut som en stor tisseflekk nedover buksebeina, kjente ingenting før jeg såg at buksa var våt...

Gubben ringte føden for sikkerhetsskyld, men  jeg trengte ikke gjøre noe spesielt visst det ikke kom rier. Så nå er korsryggen rød og blå, er kjempestiv og har vondt. Passer utrolig dårlig nå når jeg er så dårlig i bekkenet og[&o]. Har tatt noen paracet for å komme meg gjennom ettermiddagen. Har hatt familieselskap her, å nå er det helidigvis kveld og ingen tegn til rier.

Kryss fingrene for meg for at ingenting skjer enda da...[X(]

---------------------------------

Har sovet lite i natt, har vært noen tak som kom og gikk og jeg var kjempekvalm men dte gikk over. Har sovet et par timer nå, men har fått litt løs mage, har jo slitt med hard mage hele svangerskapet men nå har det visst snudd. Går jo omgangssyke her, så det er vel bare det som mangler nå[&:]. Max uflax ja.... Slo no bekkenet og, for jeg sliter skikkelig med å gå nå..[&o]

Nathalie sier at jeg har masse farger på ryggen[:D]. " det e blått og rødt og litt grønt mamma"[:D] Trodde det skulle bli mer jeg for jeg har vondt i hele ryggen og hofter, men her er et bilde av herligheten:

Jeg fikk frysninger nedover ryggen jeg nå. Du kunne ha slått deg i hjel[:o] Men heldigvis gikk det greit da. Bra at samboeren din ringte føden, da det er greit å forhøre seg litt.

Du får legge deg på sofaen og ta det med ro[:)]

vet ikke om jeg våger å legge meg ned, er så stiv så jeg kommer meg vel ikke opp igjen[:D]! men sitter fint å tar det med ro. Gubben er flink å hjelper til så det går bra[:)].

Oi oi [&:]
Håper inderlig at det går bra med deg! Krysser fingrene for at det ikke skjer en fødsel i nærmeste fremtid og at du ikke vår noen varige skader av fallet!

Auda, for en avslutning på svangerskapet!! Kjempevondt å ramle i trappa - håper virkelig at lille frø holder seg inne en stund til da, og at du rekker å hvile deg og komme litt til hektene først!!

Oida! [&:] Godt dere har hørt med føden da..
Håper ikke bekkenet blir så mye verre da..!!

Skummelt!! Bra du ikke merker noe nå.. Du får bare ta det med ro, legge deg med en varmeflaske på ryggen og noen paracet i kroppen.. [:)]

HUffda. Det høres vondt ut. Masse god bedring til deg!!

Huff, så skummelt og vondt. God bedring. Håper ingenting skjer.

Ojsann[&:] Håper virkelig du føler deg bedre idag og at det ikke satte igang noen fødsel.

Huff, så skummelt og vondt. God bedring.

Huff da det så ikke godt ut. au au. håper du er bedre i dag og at fødslen lar seg vente litt.
Greit å kansje ikke være gul og blå og ha vondt i ryggen når man føder.

Huff da, det ser IKKE godt ut!!

Håper det blir bedre snart!!

Klemmer

Au, dette ser forferdelig ut - og så omgangssyken på toppen av det hele. Skal se du er ferdig med alt dritt før fødselen, og så blir det bare solskinn og lykke når lille frø endelig er kommet ut!

Ønsker masse god bedring!

Hælihet, det hørtes skummelt ut
Håper du ikke får omgangssyke og at alt går bra med dere[:)]

Det der så lite godt ut.[&:]

Usj det ser grusomt ut!!![&:]

AU[&:] Fikk lyst å blåse på[8D] Håper du kommer deg fort!

Back
Topp