• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ramla vekk!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Har jo totalt ramla vekk den siste veka! Ligge no fortsatt på topp 100 men har gått ned 10 plassa :(
Har jo begyndt i jobb igjen :D (40%) Ikkje det at det er så masse meg :P

Så har eg fått min hemmligevenn gave i posten, orka berre ikkje reise ned på butikken og hente den i dag, stress :P Har vert vekke i heile helga og e nettopp komt heim!
Kansje kjæresten får gjere det etterpå for e jo ganske spent må eg sei :D

Såå, kordan går det jenter? :D
Ser Dansesnuppa og Mammai08 ligger LANGT oppe på topp lista! :gen014
Du klare opp til topp 20 du og Dansesnuppa! 2 Daga igjen, stå på! (Skal prøve og tyte med dokke) :dance008

Eg drive og leita etter en løysing på og få komme på ul en gang til! haha, har ikkje lyst og kjøre 3,5 time til Bergen for 3D ul :P Lure på om eg spør jordmora mi om ho vil gi oss en time til.. Høres sikkert super teit ut men føle eg sitte heilt fast når eg ikkje veit kva der e! Kan jo ikkje kjøpe noke! Hadde gleda meg sånn :sad010

Sååå har vi og bestilt vogn! :smiley-bounce015 :love7 Wiii:love7
org_Edge%20Duo%20Capri%20Black.jpg

Har trua på dansesnuppa jeg også :) Ingen råd ang ul, kan ikke du betale for at jm gjør en til der?

Fine vogna da:-) Dumt det med ultralyd, krysse fingrene for at JM er så forståelsesfull at dere for en gang til:-)

Jeg ønsker å ta 3D da:-) Gjorde det ikke med førstemann, angrer litt på det:-( men er ikke noe å gjøre med det nå. Så må denne gangen. Blir nok sistemann dette så...

Så fin vogn! Skal prøve å finne vogn jeg også snart. Men blir ikke lett.
Helt fast er du jo ikke, er mange nøytrale klær du kan kjøpe :p
Men sjønner at det er kjedelig å ikke vite! Håper at du finner en løsning på det og får vite det :)
Er jo kjekt med 3d, jeg fikk se jenta i 3d på oul.

Så fin vogn! Skal prøve å finne vogn jeg også snart. Men blir ikke lett.
Helt fast er du jo ikke, er mange nøytrale klær du kan kjøpe :p
Men sjønner at det er kjedelig å ikke vite! Håper at du finner en løsning på det og får vite det :)
Er jo kjekt med 3d, jeg fikk se jenta i 3d på oul.

Finne ingenting på butikkane her som e nøytralt :( Har jo kjøpt litt då :) Men tenke på sånn som sengetrekk, sengehimmel, stellebord pute osv.. Vil ha litt farga liksom :)
Vi fekk se ett bilde i 3D vi og, men fekk ikkje i bilde :(

Finne ingenting på butikkane her som e nøytralt :( Har jo kjøpt litt då :) Men tenke på sånn som sengetrekk, sengehimmel, stellebord pute osv.. Vil ha litt farga liksom :)
Vi fekk se ett bilde i 3D vi og, men fekk ikkje i bilde :(

Ikke vi heller. Synes det var dumt når vi fikk så veldig mange bilder som ser nesten helt like ut.

Gratulerer med vogn! Har du noen følelse på hvilket kjønn det er?? :D

Vi har for andre gang valgt å ikke vite hva det blir. Synes det er så sinnsykt spennende!!

Misunna dokke som klare det :P Eg finner ingenting på butikken som er nøytralt, og det eg har funne har eg kjøpt :P Slite med alt av sengetøy og stellematte og alt sånt.. Syns det blir kjedlig og ha alt kvitt! :( Hadde det vert min nr 2 eller 3 hadde eg kansje ikkje ville vite, sida eg hadde hatt litt utstyr frå før :)

Misunna dokke som klare det :p Eg finner ingenting på butikken som er nøytralt, og det eg har funne har eg kjøpt :p Slite med alt av sengetøy og stellematte og alt sånt.. Syns det blir kjedlig og ha alt kvitt! :( Hadde det vert min nr 2 eller 3 hadde eg kansje ikkje ville vite, sida eg hadde hatt litt utstyr frå før :)
Jeg har ikke så mye hvitt jeg heller, men jeg har ikke noe problem med å bruke blått til jente (rosa til gutt er kanskje litt verre?) ellers liker jeg best gult og grønt og kjøper helst det til jenten min og. Rødt og marine er det jo også mye av. POP har foreksempel masse som er kjempe fint og som kan brukes av begge kjønn.( vertfall etter mine øyne)

Back
Topp