ramla så lang jeg var

ThereseAa

Forumet er livet
Det er så glatt om dagen, og igår ramla jeg jaggu meg!

Skulle bare ut i bilen med noen pakker mens Kristian sov, og tok på meg flip flop'n på beina. Dumt valg.
Kom til det nest siste trinnet, og der forsvant beina opp i været, mens pakkene fløy for alle vinder.
Det var så rart, for det var liksom som om alt skjedde i slow motion[:D]

Landa på det nederste trinnet, og har nå et par oppskrapede knoker, undrearm og tiliogmed litt sår på rompa [:D]

Livredd for å ramle når jeg bære på Kristian, men da bruker jeg ihvertfall sko med brodder!

Huff da! Ja, det er DRITskummelt for tiden!
Pass godt på deg selv [;)]

ORIGINAL: Lunah83

var godt det bare var pakker å ikke Kristian[:)]
så du prøver å pynte kroppen litt til jul også[:D] kunne da bare brukt noen tusjer i steden..
godt det gikk bra bortsett fra noen skrammer!!
ei venninne av store søstra mi tryna for litt over ei uke siden, henne brakk lårhalsen. ikke noe særli når henne har en unge på 8 mnd..
uff nei pass deg!

ORIGINAL: Lunah83

AU da [&:] Godt du ikke brakk noe da! Men det er driiit vondt med skrubbsår/blåmerker, man føler seg litt mørbanka....

HåFF, du må være forsiktig da ThereseAa! [:o][:o][:o]
Bra at du ikke slo dæ mere da!

Æ har vært redd for å falle siden æ ble gravid og e det den dag idag, også når æ ikke bærer på Ana Maria.. [8|]   Nesten som om æ har høydeskrekk av å gå.... [>:][>:][>:]

hahaha, sorry for at jeg ler.. men jeg bare må! ser det for meg![:D] Men seriøst, ikke mere flip flopper på vinterføre!!! Nå er det jul snart, og jula er kjedelig på krykker!!

ORIGINAL: Catrine2

hahaha, sorry for at jeg ler.. men jeg bare må! ser det for meg![:D] Men seriøst, ikke mere flip flopper på vinterføre!!! Nå er det jul snart, og jula er kjedelig på krykker!!

hehe, vet du at jeg lo litt sjøl også [:D] det må jo ha sett kjempe snålt ut. akkurat min humor [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Catrine2

hehe, vet du at jeg lo litt sjøl også [:D] det må jo ha sett kjempe snålt ut. akkurat min humor [:D]

Huff, min humor også! Jeg er fæl til å le når andre faller og sånn, eller jeg selv. Men selvfølgelig ikke om de slår seg skikkelig da!!

Back
Topp