Ramla på isen

mamsen123

Forelsket i forumet
Ramla på isen. Ikke vondt, annet enn hofta og foten der jeg fallt. Men hørt at morkaka kan løsne ved fall?? Bør jeg ringe, ble så usikker :-p

Hmm hvor hardt var fallet føler du?.. hmm tror heller om det er noe om du burde ha sjekket fot/hofte evt. Tåler ikke morkaken sånt tro:).

Kan jo ringe legevakten og snakke med sykepleier og høre litt hva hun synes? Evt ringe fødepoliklinikken, der er det jo ikke så akkutt.. :)

Ringte føden. Møtte en mindre forståelsesfull dame som sa at det gikk sikkert bra, men om jeg følte meg usikker måtte jeg kontakte legevakta.... Har hørt at jeg skal alltid ringe direkte føden, men hun sa jeg måtte gå via legevakt

Ringte føden. Møtte en mindre forståelsesfull dame som sa at det gikk sikkert bra, men om jeg følte meg usikker måtte jeg kontakte legevakta.... Har hørt at jeg skal alltid ringe direkte føden, men hun sa jeg måtte gå via legevakt

Uff hvorfor er noen helsepersonell så kjipe:(. Det er det siste man trenger! Høres jo ut som du fikk deg en trøkk når du har vondt i både hofte og fot.. hva tenker du videre nå da?

Ringte legevakta. Hun sa det var riktig at jeg ringte. Det var sykt travelt der så hun ringte til føden for å få de til å ta meg inn på.en sjekk. Men der hadde hun møtt samme dama, som sa at dette måtte legevakta ta seg av. Så jeg skal dit 16.15, men komme med en gang om jeg fikk vondt :-)

Ringte legevakta. Hun sa det var riktig at jeg ringte. Det var sykt travelt der så hun ringte til føden for å få de til å ta meg inn på.en sjekk. Men der hadde hun møtt samme dama, som sa at dette måtte legevakta ta seg av. Så jeg skal dit 16.15, men komme med en gang om jeg fikk vondt :)

Ja så utrolig bra! Det er viktig at de tar oss gravide på alvor! Hun var flink og god hun på legevakten heldighvis:).. kanskje hu andre på føden er snart ferdig med skiftet sitt:p

Ja så utrolig bra! Det er viktig at de tar oss gravide på alvor! Hun var flink og god hun på legevakten heldighvis:).. kanskje hu andre på føden er snart ferdig med skiftet sitt:p
Helsigvis veldig koslig :-) kjipt med surr jordmødre. Jeg hadde jo aldri ringt om jeg ikke følte jeg måtte, men når en leser/hører at en skal ringe ved fall så regner jo en med å bli tatt på alvor. Hun spurte ikke engang hvordan jeg datt, om der var på magen eller baken...

Helsigvis veldig koslig :) kjipt med surr jordmødre. Jeg hadde jo aldri ringt om jeg ikke følte jeg måtte, men når en leser/hører at en skal ringe ved fall så regner jo en med å bli tatt på alvor. Hun spurte ikke engang hvordan jeg datt, om der var på magen eller baken...

Nei at det går an? For en jordmor.. du fortjener bedre omsorg enn det:). Nettopp. Du hadde jo ikke ringt om du var helt trygg på at det var ok! Nei føsj av meg.. hvordan er det med deg nå?<3

Nei at det går an? For en jordmor.. du fortjener bedre omsorg enn det:). Nettopp. Du hadde jo ikke ringt om du var helt trygg på at det var ok! Nei føsj av meg.. hvordan er det med deg nå?<3
Går veldig bra, bare litt forslått :-) man syns jo man kjenne vondter både her og der når man er bekymra:-p ikke lenge igjen til kontroll, å det er veldig greit :-)

Går veldig bra, bare litt forslått :) man syns jo man kjenne vondter både her og der når man er bekymra:p ikke lenge igjen til kontroll, å det er veldig greit :)

Uff ja denne bekymretheten altså.. :(. Når har du neste ktrl?:) hos lege? :)

Så bra :) Satser på at alt er fint nå da :)

Godt å høre at alt er bra! :) Følg nøye med du da! :)

Så godt du fikk det sjekka opp og at alt var bra!:) Da kan du forhåpentligvis slappe av i kveld:)

Godt å høre det ser fint ut. Falt selv ned trappen fnoen uker siden, var rumpen og lår det gikk utover. Magesmerter og blødninger skal alltid sjekkes etter noe sånt, men ellers så tåler vi mye, værre med fall på magen.

Back
Topp