Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte føden. Møtte en mindre forståelsesfull dame som sa at det gikk sikkert bra, men om jeg følte meg usikker måtte jeg kontakte legevakta.... Har hørt at jeg skal alltid ringe direkte føden, men hun sa jeg måtte gå via legevakt
Ringte legevakta. Hun sa det var riktig at jeg ringte. Det var sykt travelt der så hun ringte til føden for å få de til å ta meg inn på.en sjekk. Men der hadde hun møtt samme dama, som sa at dette måtte legevakta ta seg av. Så jeg skal dit 16.15, men komme med en gang om jeg fikk vondt![]()
Helsigvis veldig kosligJa så utrolig bra! Det er viktig at de tar oss gravide på alvor! Hun var flink og god hun på legevakten heldighvis.. kanskje hu andre på føden er snart ferdig med skiftet sitt
![]()
Helsigvis veldig kosligkjipt med surr jordmødre. Jeg hadde jo aldri ringt om jeg ikke følte jeg måtte, men når en leser/hører at en skal ringe ved fall så regner jo en med å bli tatt på alvor. Hun spurte ikke engang hvordan jeg datt, om der var på magen eller baken...
Går veldig bra, bare litt forslåttNei at det går an? For en jordmor.. du fortjener bedre omsorg enn det. Nettopp. Du hadde jo ikke ringt om du var helt trygg på at det var ok! Nei føsj av meg.. hvordan er det med deg nå?<3
Går veldig bra, bare litt forslåttman syns jo man kjenne vondter både her og der når man er bekymra
ikke lenge igjen til kontroll, å det er veldig greit
![]()
Legevakta 16.15Uff ja denne bekymretheten altså... Når har du neste ktrl?
hos lege?
![]()
Hjertelyden var fin og lillemor sparka til doppleren til legenskulle følge med, å komme tilbake tvert om det ble smerter eller blødning
![]()