He he...dere så hva det var ja.....[8D]
Jane så artig da, kan jo bli født på bursdagen din da, koslig at det ser ut som det blir gutt for deg også.
Golfersken jeg glemte å spørre hvor mye de skla vokse fremover nå, men det går jo fort oppover nå, skal se om jeg finner den siden med vekst jeg slik at jeg kan legge den ut på januar forumet.
Ellers så var urinen slik den skulle ingen verdensting var å finne i denne, hm...men jeg fikk beskjed hvorfor jeg ikke skal ta migrene tabletter, det kan få livmoren til å sette igang med rier før tiden, hm....ble lit betenk nå .....dersom jeg ikke føder før februar kanskje jeg skal...eh...fy meg da, spurte legen han ville ikke sette igang en fødsel bare pga at søknadsfristen på barnehageplass dersom jeg skal få han inn er rundt 5 februar. Hm...jeg for nok oppføre meg pent, men jeg krysser fingrene for at den kommer ut før den dagen slik at jeg kan søke på nettet. Ny UL og sjekk onm 4 uker.
Nesing denne gutten her er nok mer glad i å vise seg frem enn det lille Gustemann var i magen din, din lille gutt var nok en skikkelig luring det[8D]
Sola1979 det blir olebrum gardiner, til sengehimmel og kanskje et sengesett av det 5 meter stoffet jeg har kjøpt. Det er en grønn farge på veggene, gardinene passer der inne de er litt gulbege i farge, men jeg har lyst på lysere vegger noe al av gardinen, eller kanskje lyse bli. Dette er bedre for de figurene som skal opp på veggen av Ole Brumm og vennen hans, skal på Ikea og kjøpe en slik Fångor eller leke samler slik netting pølse med 6 rom som man kan putte leker i, blir nok i blå nå. Det er 2 nattlamper til å stike i kontaktene med Ole Brum også, og et vatert teppe som jeg slenger på gulvet.
Ja så er det 2 sett med sengekant og sengesett med ole brum til sprinkel sengen. Det er det som blir på soverommet neste år når jeg har malt med hjelp av mannne, den første tiden sover han inne hos oss til det er trygt å flytte i sprinkelseng på barnerommet, har ikke kjøpt den sengen enda, vi låner vugge først. Det blir mer møbler etterhvert, den hvite stellekomoden kommer inn som komode når den ikke skal være på badet lenger,har skap der og 2 små bokhyller, lave som blir der, kanskje male dem, for se, de er i trefarge nå.
Da har jeg svart på alle spørsmålene tror jeg[;)]