Rakk ikke å bestille legetime før ferien jeg.

Rattatai

Glad i forumet
Jeg rakk ikke å bestille legetime før ferien jeg, så må uansett vente til jeg er over 12 uker på vei.
Irriterer meg egentlig for i løpet av de årene jeg har hatt denne fastlegen så er det veldig sjelden at han har hatt tid til å ta meg inn. Jeg havner ofte hos turnusleger eller vikarer. Helt greit det egentlig, det er ikke så innmari ofte jeg er hos legen.
Men nå får jeg sms når jeg prøvde å bestille time på nett at "jeg har ferie t.o.m uke 29, bestill ny time." Kunne jeg ikke fått tatt med den usle urinprøven min til en eller annen vikar eller turnuslege da?

Neida.. så lenge alt er bra osv så er det jo ikke noe problem da[:)] Men synes det var litt lenge å vente selv om det ikke er noe akutt..

Hmm hadde ikke tenkt til å bestille meg time før 12 uker jeg . Var det jeg gjorde sist også[:D]. Men skjønner at mange ønsker time før den tid da[:)]
Får kanskje bestille meg en time selv [:D]

Men er helt enig i at du kunne ha fått en annen lege.... kan du ikke si det som det er å høre om det er en mulighet? Ellers hadde jeg skifta fastlege, om du aldri kommer inn til legen din uansett er det kanskje like greit å bytte.

Egentlig gjør det ikke så mye om jeg må vente til uke 12, så lenge ingenting skjer.

Bytte fastlege har jeg tenkt på mange ganger, men så glemmer jeg det igjen[8D]
Sløvhet og latskap egentlig[8|]

Back
Topp