Rakk du være den første å dele nyheten om den lille på facebook?

Ja, jeg var det. Venninna mi har fortalt i etterkant at hun posta gratulasjon, men sletta den igjen med en gang, etterå ha fått tenkt seg om. Takknemmelig for det, det er det største i livet, og jeg satte pris på at jeg fikk dele det selv :)
 
Mannen fikk lov å være først ute med det :)
 
Noen venniner av meg posta på Facebook at jeg lå på føden.. Det syns jeg IKKE var greit. Og bare noen min etter vi sendte melding om at han var født, så strømmet det inn gratulasjoner på wallen min. Gratulasjoner, når alt er over, er jo en ting, men når andre fortalte at jeg var på sykehuset - det er å gå for langt syns jeg. Neste gang skal jeg si ifra. :)
 
Vi sa det ikke til noen når vi reiste til sykehuset, mamma fikk vite det to timer før han ble født, og moren til samboreren fikk vite det på mms med bilde av meg og guttungen på. Etter det annonserte mannen det på facebook.
 
En kamerat av min mann var den første til å gratulere og poste på facebook her. Var kun mine foreldre og mannen sine foreldre (+ min søster som evt skulle steppe inn for mannen min) som vist at vi var på føden. Syntes det var litt kjipt å ikke kunne fortelle mine egne venner at mini var født før de leste det på facebook.
 
Var først ute med det. Men alle mine alle felles venner av meg og ei vennine skjønte det når hun skrev en status om at "nå er det ting på gang, men kan ikke komme inn på det siden det ikke gjelder meg". Hun trodde ikke noen kom til å skjønne at det gjaldt meg.
 
Her kom gratulasjonene inn før vi sa noe. Men vi skrev ikke noe på fb før det var gått en uke eller noe da :p
 
Back
Topp