Rakk dere savne meg???

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg klarte IKKE å holde meg borte fra dere jenter, så her er jeg igjen.... Har dere savnet meg???

Hva skal dere idag da jenter?? Jeg skal til fysio for oppfølgingstime, deretter skal vi til svigers for å bake sammen med svigerinnen min og nevøen/niesa mi. Gleder meg, for det er jo tross alt LUCIA idag, så det skal selvsagt bakes lussekatter!!! mmmmmmmmmmm[8D] 

jaaaaaa  seff rakk jeg det [:)]   koselig å se deg her igjen snupp [:)][:)]   kos med lusekatter da, nammi .....   jeg er litt syk enda jeg, sliter med litt feber og halsvondt, håper det går fort over så jeg er frisk til juuuuul

Et dypt og inderlig savn! Godt å ha deg tilbake [:)]

Du har hvert savnet ja!!![:D][:D][:D][:D] 
I dag skal jeg ta resten av julevasken!Svigermor kom å hentet Maiken,så da er det sjans for at jeg blir ferdig i dag!!

ja, har faktisk savnet deg her inne [:D] Du er nok mer hekta enn du tror.hehe.

ORIGINAL: maiblomst

Jaaaa! Tusen takk for julekortet, jenny ble meget glad :)

signerer denne på det sterkeste!!![;)]

Så koselig å ha deg her igjen! Har savnet deg, vettu!! Blir gøy med baking av lussekatter da. Vi skal til noen venner og bake pepperkaker i dag. Blir gøy det og! Ha en fortsatt fin dag og kveld[:)]

Har rukket å savne deg ja....... [:D] Koslig at du er her igjen, man blir rett og slett hekta!!

Har hatt barselgruppa hjemme hos meg i dag, og vi har spist lussekatter som jeg bakte i går...Namnam [:)]

Selvfølgelig ble du savnet !!! Velkommen tilbake vennen ![:)]

Selvfølgelig!!!! [:D][:D][:D][:D]

Godt å ha deg her igjen, snuppa!

Denne dagen har vært full av Lucia...
Celine fikk være Lucia i toger for hele skolen... Gjett om hun var stolt! [:)] Men det var nok litt skummelt også... [;)]
Etterpå var det feiring i barnehagen, og Charlotte var Maria i julestykket som skoleklubben viste... Så søt! Hun 'fødte' jesusbarnet enkelt og greit med å dra han fram fra under forkle.... misunner henne denne lette fødselen!!! [8D]

Haha, den fødselen skulle jeg gjerne hatt selv[;)] Drømte at jeg fødte i natt....haha[:)]

Ja vi har savnet deg! [:D]

Back
Topp