Rakfisk

Ananasmamma00

Andre møte med forumet
Hei!
Vi var på julebord og fikk servert blant annet rakfisk.. glemte meg jo selvfølgelig og spiste 4 lefser med litt rakfisk på hver…. Hva bør jeg gjøre når jeg er så dum og glemmer meg?? Er i uke 10+5 og er livredd for at jeg nå smitter bebis med listeria eller noe… tips og råd ?!

Er vel ikke stort du kan gjøre, er på en måte «forseint» om det skulle være noe, men kan iallefall si det er liiiiiten sjanse for at det er noe, så går nok bra :) Mitt spørsmål er heller - hvem spiser rakfisk?Det smaker jo pyton, heheo_Oxsmile9:greet008:greet008:greet008 #kulturforskjeller

Hei!
Vi var på julebord og fikk servert blant annet rakfisk.. glemte meg jo selvfølgelig og spiste 4 lefser med litt rakfisk på hver…. Hva bør jeg gjøre når jeg er så dum og glemmer meg?? Er i uke 10+5 og er livredd for at jeg nå smitter bebis med listeria eller noe… tips og råd ?!
Sannsynligheten for å bli smittet er ekstremt liten, så dette går nok helt fint!! :Heartred Mamma spiste spekemat hele graviditeten med meg, og ble aldri smittet - så det skal utrolig mye til!

Back
Topp