Rakfisk, flere her inne som digger det?

det sies at barn ofte må smake på noe 10 ganger før de liker det. Kanskje det gjelder voksne og :p
Det kommer ikke på tale, og hvorfor prøve å få meg til å like noe jeg ikke klarer fordi du liker det?
Dersom jeg fortsetter å ikke like det blir det jo mer på deg dersom vi tilfeldigvis møtes en jul :p
 
Jeg er veldig glad i det!
 
Aldri smakt, men kan ikke si det frister heller... Aldri vært spesielt glad i fisk generelt da
 
Det kommer ikke på tale, og hvorfor prøve å få meg til å like noe jeg ikke klarer fordi du liker det?
Dersom jeg fortsetter å ikke like det blir det jo mer på deg dersom vi tilfeldigvis møtes en jul :p
Slapp helt av, det var bare en tanke. Det er mye jeg har spist mange ganger som jeg ikke har likt, men som jeg har fått sansen for etter hvert. Og det gir meg glede å like mat.
 
Aldri smakt, men kan ikke si det frister heller... Aldri vært spesielt glad i fisk generelt da
ikke jeg heller. Men denne liker jeg :) liker også røkt laks. Men ellers er jeg ikke særlig glad i fisk.
 
ikke jeg heller. Men denne liker jeg :) liker også røkt laks. Men ellers er jeg ikke særlig glad i fisk.
Røkt laks brekker jeg meg av. Makrell liker jeg ds. Har lært meg å spise hvit fisk
 
Slapp helt av, det var bare en tanke. Det er mye jeg har spist mange ganger som jeg ikke har likt, men som jeg har fått sansen for etter hvert. Og det gir meg glede å like mat.
Det gir meg også stor glede å like god mat, men sammenligner rakfisk litt med sushi.
Har prøvd det minst 20 ganger, men liker det virkelig ikke, syns det er litt i samme stilen og gidder ikke å prøve igjen.
Er så mye annen god julemat uansett jeg kan velge mellom
 
Har aldri prøvd :) kommer fra nord norge så har aldri vært hos noen der det har blitt servert.
 
Har vært på et rakfisklag, smakte helt forjævlig.. og luktet enda verre.. tilbehøret er godt, men selve fisken er pyton
 
Back
Topp