Raketter

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan gikk nyttårs natten for alle små og store? Mange våkne barn, eller sov de seg gjennom det hele? Her vat storesøster våken til halv ett, då la vi oss alle sammen. Hun er 6, 5 år då. Lillesøster sov gjennom hele greia. Imponerende med alt bråket ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storebror la seg allerede 19:00 (vi hadde besøk av to vennepar med barn, mye leking i mange timer ;) ) og lillebror la seg FØR 22:00 faktisk :P Jeg fikk hele 3 timer med alenetid sammen med gjestene :D Alle 6 barna sov seg gjennom rakettene :)

Storebror var hos pappaen sin, men ringte meg 2350 og sa godt nyttår, så han fikk det nok med seg :) Lillegutt sleit jeg med å få lagt i ca 1,5 time, men sovna kl 2215, og sov gjennom det hele :)

Her sov jentene (4år og 15 mnd) seg gjennom rakettene..eldste hadde/har feber, så da ville jeg ikke vekke hun.. minstemann satt i vippestolen å så på tv :P

Vi feiret sammen med 3 vennepar av oss og kom hjem rett før 24.00. Veslegutt fikk mat rett før vi reiste derfra og sovnet i bilen, våknet selvsagt når vi la han i sengen:p Han brydde seg fint lite om rakettene, var seg selv han:) Han er veldig vant til høye lyder fra før så:p Han fikk mer mat når vi kom hjem,og sovnet helt ca.01.00, og sov da i 6,5 t:D:D
Storebror(10år) la seg litt før oss, rett etter veslegutt sovnet...

snuppa reagerte ikke på noe som helst og alt var som normalt for henne. gutten på 3 år skulle egentlig legge seg til nesten normal tid, men ble nesten hysterisk og ville ikke ligge alene så da fikk han være sammen med oss, sov 1 times tid på sofa ellers våken sammen med oss:-) vi var bare oss med ungene hjemme hos oss selv på kvelden da så stille og rolig:-)
og kjempeutsikt til et hav av raketter fra stuevinduet:-)

Begge unga sov godt igjennom alt, enda vi fyrte opp rett ved siden av huset:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Vår gutt hadde en skrikekveld av en annen verden igår.... Begynte da vi skulle spise (var bare oss her hjemme igår), ca halv åtte, og sovnet endelig rett før tolv etter mange timer med byssing og forsøk på legging.... For en kveld sier jeg bare... Tror ikke han brydde seg særlig om rakettene, men var nok bare veldig trøtt... Jaja... :) Godt nytt år til alle!

Lille spiste ved de tider (selvfølgelig :p ) og enset ikke rakettene. Mamma og de har lydisolerte vinduer så man hørte nesten ikke fyrverkeriet inn :)

Snuppa sovnet i armene mine på slaget 24.00 ;) Så merket ikke noe til bråket :p

Lille jenten min så på alle rakettene gjennom vinduet. Fulgte nøye med, og var tydelig fascinert av alle de blinkende lysene som kom og gikk:-p

Lillegutt Sov gjennom alt bråket fra rakettene :) han sovnet rett før tolv. Ellers hadde han noen få dupper på kvelden. Vi var hos et vennepar av oss med barn, så han sov ikke like godt som hjemme. Kom hjem litt over tolv og da sov han helt til morgen :)

Sov seg gjennom det! Hadde han med ut og tente stjerneskudd tidligere på kvelden, og det var meeeget fascinerende - veldig fint lys ;-)

Sendt fra mobilen.

Sovnet ca halv 12 og sov gjennom alt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Storesøster la seg til vanlig tid og sov gjennom alt. Lillebror sovnet vel rundt halv ti i vuggen sin og våknet ca halv ett fordi han var sulten, ble ikke plaget av fyrverkeriet :)

Back
Topp