rakafisk....

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
.... i morgen skal jeg ta jomfrudommen... blir det bra når man hiver innpå med aqevitt eller? (hvordan skrives egentlig aqevitt???) [8D]

Det er sånn 50/50 av de som sier de liker og ikke liker.
De som sa at sushi var jaaaaijks sier at rakafisk er snadder og omvendt... Jeg likte sushi da[8D]

Jeg synes ikke rakfisk var det beste jeg har smakt, men helt greit. Man kjenner liksom ikke så mye til selve fisken med alt det andre tilbehøret.

Lykke til! [;)]

Tusen takk![:D] Jeg er spent assa! Det er handla inn reker incase of [:'(][:'(][:'(][8D]

jeg synnes det er godt
men har også mye med hvordan det serves og hva en har inntil
her så serveres det med mandelpoteter,purreløk,rødløk,lefse meierismør og lefse, noen har også rømme

Det er ikke speesielt godt.. Smakte det 1.gang i fjor..
Dytt innpå med tilbehør! [8D]  Da er det ok...og ikke smak på fisken alene *grøss*

ORIGINAL: Ailøvju

Dytt innpå med tilbehør! [8D]  Da er det ok...og ikke smak på fisken alene *grøss*

da burde ikke du se unga her[:D] de knasker rakafisk som om det er pølse uten noen ting bare regn fisk[:D]

nei fisken alene rører jeg ikke[&:]
Selskapet blir nok kjempekoselig uansett da! Hyggelig folk. Er bestestebestevenn som arrangerer, og jeg skal ta med meg kanskje`n min[;)]
Kan nok bli en bra kveld anyway da![:D]

ORIGINAL: bondekone

da burde ikke du se unga her[:D] de knasker rakafisk som om det er pølse uten noen ting bare regn fisk[:D]

[:D][:D] Såpass,hehe! Er vel hva man er vant til! Jeg er super pyse på all mat som i mine øyne ikke er fersk eller varmebehandlet[8D] Så er stolt av at jeg klarte meg! NB! 2 porsjoner. wow!!
Neste utfordring er sushi....[8|]

ORIGINAL: bondekone

[:D][:D] Såpass,hehe! Er vel hva man er vant til! Jeg er super pyse på all mat som i mine øyne ikke er fersk eller varmebehandlet[8D] Så er stolt av at jeg klarte meg! NB! 2 porsjoner. wow!!
Neste utfordring er sushi....[8|]
jeg nektet å smake den første jula jeg bodde her for bare brøyt meg av å kjenne lukta,men nå så klarer jeg helt fint å spise så lenge jeg har godt med smør og potet og løk for da tar en bort en del av smaken av fisken[:D]

Nam nam[;)]  det er snadder med mandelpoteter,godt smør,rødløk og lefse til[:)]

Jeg likte det ikke, men tilbehøret var godt da[:D]

Back
Topp