Rainforest Jumperoo - Erfaringer?!

ORIGINAL: -marie-

eneste jeg vet er at vi fikk beskjed på helsestasjonen og på barselavdelinga at fysioterapeuter anbefaler å IKKE BRUKE HOPPEHUSKER/GÅSTOLER fordi det hemmer barnas motoriske utvikling... de har mye bedre av å ligge på gulvet og leke, og når de er klar for det så setter de seg opp og begynner å krabbe etterhvert [:)]

men jeg dømmer ingen for å kjøpe sånt bare så det er sagt... [:D] (tør ikke å kjøpe selv)

Selvsagt hemmer det den motoriske utviklingen men hvis barnet får ligge på gulvet største parten av tiden så gjør det sikkert ingenting å la de leke i en huske eller gåstol i ca. 10 minutter av dagen også. Noe annet hvis foreldre lar de gå rundt i gåstol hele dagen eller lar de hoppe i husken lenge.

Snuppa har verken huske eller gåstol og ligger bare på gulvet og leker. Men hvis vi hadde sånn huske hadde jeg glad latt snuppa leke litt i den [:)]

fysioterapauten hos meg sa at det var sånne husker vi henger i taket og gåstolene som du ikke må bruke.
Den jumperoo  greia kan du justere høyden på så begge beina kommer ordentlig nedi gulvet.Å det er mye bedre enn de som ligner på husker.
Men er viktig å slutte med den før di begynner å øve på å gå. ;)
Har hatt veldig lyst på sånn selv, men nå er det liksom ikke så lang tid igjen ho kunne brukt den og di koster jo 1200.

Vi har denne. Er kjempefornøyd:)

Hun bruker den max 5 min om gangen,å hun bruker den 2,kanskje 3 ganger for uken. Ellers ligger hun på gulvet å leker hele dagen:)

Er kjempefine leker,lyd å lys på denne:)
Å sikkert ikke vanskelig å få solgt senere hvis den ikke passer for dere:)

Back
Topp