Rainbowdash har fått premien vår❤️

Så utrolig spennende :Heartred Og veldig deilig med en plan! Hvor gjør man dette?
 
Nå måtte jeg google embryodonasjon og dette virker veldig lovende! Har dere klinikk klar allerede? Håper virkelig at det er dette som skal til for dere!
 
PP 62~ CD 28~ DPO 13
Absolutt negativ test i dag også.
Rart hvor lite jeg bryr meg om egenprøvingen, nå som vi har fått håp igjen.:smiley-bounce012
 
Så utrolig spennende:smiley-bounce012 Håper de snart åpner opp for reiserestrikksjonene:signs003
 
Så spennende med en plan! Masse lykke til!
 
Vi har landet på en klinikk i Praha, valgte en som hadde fått mye gode tilbakemeldinger over en billigere med mye dårlige tilbakemeldinger :thumright
Jeg snakket med klinikken på fredag, de virker profesjonelle og dyktige. De kunne bruke embryo de allerede hadde om det passet med vårt utseende, eller lage et hvis vi ønsket. For oss er det ikke så nøye, så lenge de matcher utseende med blåblek hud, mørkt hår og brune øyne:knegg:
De sa 2/3 lykkes med donasjon. Så max flaks og håper på baby innen to forsøk:biggrin
Fantstisk plan - nå skal det bli bebi:Heartpink
 
Så spennende!

Når ca ser de for seg at dere vil kunne få satt inn?
 
Vi har landet på en klinikk i Praha, valgte en som hadde fått mye gode tilbakemeldinger over en billigere med mye dårlige tilbakemeldinger :thumright
Jeg snakket med klinikken på fredag, de virker profesjonelle og dyktige. De kunne bruke embryo de allerede hadde om det passet med vårt utseende, eller lage et hvis vi ønsket. For oss er det ikke så nøye, så lenge de matcher utseende med blåblek hud, mørkt hår og brune øyne:knegg:
De sa 2/3 lykkes med donasjon. Så max flaks og håper på baby innen to forsøk:biggrin

Gode tall! Håper førsteforsøksbaby på dere! :)
 
Så spennende!

Når ca ser de for seg at dere vil kunne få satt inn?
Det vet jeg ikke. Jeg sa vi må vente til det er slutt på innreisekarantene:wtf: Men blir det veldig lenge til er det mulig vi tar det i ferien. Corona gjør alt vanskelig:banghead:
 
Dette høres veldig bra ut ❤️ Og for en fantastisk suksessrate ❤️❤️ Jeg håper dere kommer raskt i gang.
 
Screenshot_20210429-093741_Fitbit.jpg

PP 63~ CD 1
Her er det ingen tvil om hvem som fikk mensen i natt:hilarious:
 
:HeartredPP 62~ CD 25~ DPO 10:Heartred
Absolutt negativ test i dag, skjekka tre ganger:knegg: altså 3 tester:angelic:
Så da begynte jeg å lete litt rundt etter alternativ.
Og embryo adopsjon/donasjon blir vår vei:thumleft
Jeg slipper IVF hormoner, kvaliteten er bra uavhengig av min alder og kvalitet på sæd og mine egg.
Egg og sæd fra unge friske mennesker, de matcher med hårfarge, øyenfarge, høyde, vekt osv. Lurer på å lyve på meg mørkere hud, mere krøller i håret og lavere vekt:knegg: mulig jeg blir avslørt:hilarious:
Vi reiser så snart restriksjonene blir bedre.

Så spennende! Heier på dere :)
 
PP 63~ CD 10

Positiv el test i dag og el i morgen.
Ingen følelser knyttet til prøvingen nå, vært gøy å lykkes.
 
Last edited:
PP 63~ CD 12~ DPO 1



Pga korona har jeg vært litt fjern i fjor da brevet fra forrige livmorhalsprøve kom, nå nå har jeg booket meg oppfølgings time 3mnd på overtid.
Pga kroniske sykdommer skal jeg spørre legen om hvordan jeg ligger an forhold til vaksine, eller om jeg ikke kvalifiserer og havner bakerst i køen.
 
Last edited:
Må bare fortelle at min kjære viste meg bilde av barnevogn i dag, sånn ville han ha, sa han:Heartred
Han er så søt, ser for seg baby og planlegger.
Mens jeg føler meg litt dum, jeg planlegger ikke, er redd for å glede meg for mye og ser ikke på en eneste babyting. Må være skadet jeg.
 
Back
Topp