Rainbowdash har fått premien vår❤️

PP 69~ CD 17~ DPO 3
I helgen var det et barn på 3år som jeg kjenner litt som kom bort til meg og pekte på magen min å sa baby. Jeg skjønte ikke helt hva h*n så med en gang, men h*n gjentok det flere gangero_O
Ble nesten litt paranoid :hilarious: mammaen er absolutt ikke gravid, så h*n har ikke fått det derfra (har fjernet livmor). Jaja, jeg lo det jo bort...men samtidig er det jo det lille overtroiske håpet:wacky:
 
PP 69~ CD 17~ DPO 3
I helgen var det et barn på 3år som jeg kjenner litt som kom bort til meg og pekte på magen min å sa baby. Jeg skjønte ikke helt hva h*n så med en gang, men h*n gjentok det flere gangero_O
Ble nesten litt paranoid :hilarious: mammaen er absolutt ikke gravid, så h*n har ikke fått det derfra (har fjernet livmor). Jaja, jeg lo det jo bort...men samtidig er det jo det lille overtroiske håpet:wacky:

Barn har jo ofte sterkere intuisjon enn oss voksne. Krysser fingrene for at det var akkurat det som skjedde her!
 
PP 69~ CD 15~ DPO 1

Vil bare spole tiden frem til neste år, da dette året har ikke vært mye oppløftende. Lei av å vente på å reise, vente på ny PP, vente på tid for å teste etter el, teste etter hcg, vente på livet som skal gi oss det vi ønsker oss mest.
5år med venting....

Flere som er drit lei ventetid?
Jeg sender deg en hel haug med babystøv!
For en reise dere har vært gjennom. Kan ikke forestille meg hvordan det hat vært..
Håper denne reisen snart er over og at dere kan begynne på en heeeelt ny reise med baby i magen:Heartred
Jeg unner dere det virkelig. Krysser det jeg kan for dere. Og KUDOS til dere.:Heartred
 
Barn har jo ofte sterkere intuisjon enn oss voksne. Krysser fingrene for at det var akkurat det som skjedde her!
Jo men 2dpo er vel tidlig:hilarious: uansett lever jeg i håpet:D
 
Jeg sender deg en hel haug med babystøv!
For en reise dere har vært gjennom. Kan ikke forestille meg hvordan det hat vært..
Håper denne reisen snart er over og at dere kan begynne på en heeeelt ny reise med baby i magen:Heartred
Jeg unner dere det virkelig. Krysser det jeg kan for dere. Og KUDOS til dere.:Heartred
Tusen hjertelig takk :love7
Håper virkelig du har rett, det hadde vært verdt alle tårer og bloddråper å få baby:Heartbigred
 
PP 70~ CD 5, 4mnd til embryodonationen.

Jeg bryr meg knapt lenger om PP og prøving. Like greit etter over 5år, nå vil jeg bare komme meg til embryoet som venter på oss. Det er ikke så viktig lenger å prøve selv, jeg er sliten av hele prøvingen.
Reseptene er kommet i posten, og nå er det bare ventetid til reisetid
:)
 
PP 70~ CD 5, 4mnd til embryodonationen.

Jeg bryr meg knapt lenger om PP og prøving. Like greit etter over 5år, nå vil jeg bare komme meg til embryoet som venter på oss. Det er ikke så viktig lenger å prøve selv, jeg er sliten av hele prøvingen.
Reseptene er kommet i posten, og nå er det bare ventetid til reisetid:)

La de 4mnd gå fort!<3
 
Håper det blir noen kjappe måneder ❤️
 
PP 70~ CD 13~ DPO 2?
Vill gjetting på el, tror den var i løpet av helgen. Muligens i går pga el smerter, men ikke sikker siden jeg var litt dårlig i magen:smiley-ashamed004
November.....det sniker seg nærmere et nytt år og februar :dance008
Lav prøverfokus, null pliktsex, bare en sliten gammel dame på 41år som ønsker seg en magisk baby.
 
PP 70~ CD 25~ DPO 14?
Venter på tr, negativ test.
Ellers skjer det lite, emosjonelt er det også ganske flatt i forhold til å lykkes. Om vi noen gang lykkes vil det kreve mye av meg de første månedene, må stålsette meg litt om vi lykkes på embryadopsjon.
Jobbmessig blir det nok ikke populært om jeg blir gravid, håper jeg kan få et eventuelt uproblematisk svangerskap uten blødninger og dritt. Mindre angst.
 
Masse masse lykke til :) jeg er ikke innom så ofte lenger, men jeg følger med på dere alle :) :) :)
Hadde vært så fint å lese om en gigantisk opptur her snart :)

Ha ei fin førjulstid så lenge :)
 
Masse masse lykke til :) jeg er ikke innom så ofte lenger, men jeg følger med på dere alle :) :) :)
Hadde vært så fint å lese om en gigantisk opptur her snart :)

Ha ei fin førjulstid så lenge :)
Tusen takk for optimismen:Heartbigred:love7
En flott og god førjulstid til deg også:Heartbigred
 
PP 71~CD 2
Jupp jupp, ny runde uten å legge sjelen i det. Gleder meg til dette kapitlet i livet er over. Om det blir kjærlighetsbarn eller ikke, så skal det bli godt å legge prøvetiden bak seg. Jeg er lei, 5 1/2 år av livet. Det er lenge.
 
PP 71~ CD 17
Er i en litt tung periode, livet gir utfordringer, opp og nedturer. Jeg hadde trengt en opptur snart.
Februar kommer, men det går sakte. Pga prosjekt på jobb er det noen uker jeg absolutt ikke kan dra ( i slutten av februar og hele mars), tenk om det nok en gang må utsettes:smiley-angry017
Usikker på om vi får spart opp til å reise i februar og så er det Corona. Livet er litt dritt.:angry7
 
PP 71~ CD 17
Er i en litt tung periode, livet gir utfordringer, opp og nedturer. Jeg hadde trengt en opptur snart.
Februar kommer, men det går sakte. Pga prosjekt på jobb er det noen uker jeg absolutt ikke kan dra ( i slutten av februar og hele mars), tenk om det nok en gang må utsettes:smiley-angry017
Usikker på om vi får spart opp til å reise i februar og så er det Corona. Livet er litt dritt.:angry7
Jeg føler veldig med deg! ❤️
Jeg hater korona og den usikkerheten og de restriksjoner det medfører så mye at jeg nesten mister forstanden! ❤️
 
Jeg føler veldig med deg! ❤️
Jeg hater korona og den usikkerheten og de restriksjoner det medfører så mye at jeg nesten mister forstanden! ❤️
Tusen takk:Heartred
Ja Corona har ødelagt for mye.:oops:
 
PP 72~ CD 4

Ble en kort PP, så like greit å starte på ny.

Hver PP som går, er en PP nærmere et nytt år og innsett.
Dette har vært en grusom uke, mye med prosjekt på jobb og privat sorg arbeid. Det blir bedre, kan i det minste si det er noe positivt med å ikke bli gravid; det passer jævlig dårlig med jobb:wtf:
 
PP 72~ CD 23~ DPO 10

Skal vi gjette hva som kommer snart?
20211229_174801.jpg

Eller skal vi bare drite i det....:dead:
 
❤️❤️
 
Back
Topp