Rainbowdash har fått premien vår❤️

Dette blir spennende! :)
Blir omtrent samme regime som jeg hadde (mtp medisin altså) i styrt syklus før innsett :) får håpe det er vellykket på første forsøk ♥️♥️
 
Dette blir spennende! :)
Blir omtrent samme regime som jeg hadde (mtp medisin altså) i styrt syklus før innsett :) får håpe det er vellykket på første forsøk ♥️♥️
Tenk om det bare skal et innsett til:D
 
Last edited:
PP 63~ CD 20~ DPO 9

Vet ikke helt, men har fått skyggestrek på testene fra i går kveld.
Min første tanke var, det passer dårlig å bli gravid nå før embryo adopsjonen:knegg:

Mest fordi jeg tenker om jeg blir gravid blir det bare styr NÅR (ikke hvis) jeg mister. Da må kanskje alt utsettes. Vel har litt tid på oss, er vel ikke fullvaksinert før august:banghead:
 
PP 63~ CD 20~ DPO 9

Vet ikke helt, men har fått skyggestrek på testene fra i går kveld.
Min første tanke var, det passer dårlig å bli gravid nå før embryo adopsjonen:knegg:

Mest fordi jeg tenker om jeg blir gravid blir det bare styr NÅR (ikke hvis) jeg mister. Da må kanskje alt utsettes. Vel har litt tid på oss, er vel ikke fullvaksinert før august:banghead:

Er sånn sett lenge til august da, og hvis du skulle ha blitt gravid på egenhånd, og miste, så er det jo fremdeles 3 måneder frem i tid.. :)
Og skyggestrek trenger jo ikke være mer enn akkurat det heller.
 
PP 63~ CD 13~ DPO 2
Oppdatering fra samtalen med legen i Praha.
Blir østrogen fra CD 2, sjekk av livmor på ca dag 10. Så blir det progrestron støtte 5dager før innsett til eventuelt :smiley-angelic001 uke 12. Ser fra nettsidene de vanligvis bruker det merket jeg allerede har brukt.
Er veldig spendt på østrogentilskudd og bivirkninger :smiley-ashamed004
Oppstart blir etter vaksiner, sikkert tidligst august i dette vaksineringstempoet.
De matcher blodtypene våre og utseende(hud, hårtype/farge, kroppsfasong og høyde).
Donorene er helt anonyme, det er helt greit.

Masse lykke til!!!:rolleyes: Håper det er greit at jeg spør, bare å ikke svare om du ikke vil - men når du sier at donorene er anonyme. Får barnet mulighet til å få vite hvem de er/ta kontakt senere i livet?
 
Er sånn sett lenge til august da, og hvis du skulle ha blitt gravid på egenhånd, og miste, så er det jo fremdeles 3 måneder frem i tid.. :)
Og skyggestrek trenger jo ikke være mer enn akkurat det heller.
:Heartbigred takk, var nok bare skyggestrek. Hadde samtidig noen symptomer og da går kroppen rett på krisemaksimering:knegg:
 
Masse lykke til!!!:rolleyes: Håper det er greit at jeg spør, bare å ikke svare om du ikke vil - men når du sier at donorene er anonyme. Får barnet mulighet til å få vite hvem de er/ta kontakt senere i livet?
Tusen takk :Heartred
Donorene er helt anonyme, vil aldri få noe informasjon utover hår, øyne og utdanningsnivå.
 
Last edited:
PP 63~ CD 21~ DPO 10
Mensmurringer, så mensen kommer vel innen noen få dager. Negativ test så er ikke gravid, etter gårsdagens lille mentale nedsmelting :smiley-ashamed008

Drømte i natt at min kjære gikk i fra meg, han tok med seg hunden. Det var ikke sinne, bare veldig trist. Jeg var til og med lei meg når jeg våknet:sorry:

Bra det bare var en drøm, vi har det veldig bra sammen:love7:knegg:
 
:angel7
Tusen takk :Heartred
Donorene er helt anonyme, vil aldri få noe informasjon utover hår, øyne og utdanningsnivå. Jeg tenker det er greit, vi kommer ikke til å fortelle et eventuelt barn og sin opprinnelse før tenårene og identitetskrisen er over.

Håper ikke jeg tråkker på tærne nå, men vil anbefale deg varmt å undersøke/lese litt rundt dette før dere tar det valget(altså å ikke fortelle). Jeg er selv donorbarn som ble fortalt veldig sent og sleit enormt med det. Jeg er medlem i Foreningen for donorunnfangede og kjenner mange andre “donorbarn” der i fra. Veldig, veldig mange har slitt med den hemmeligheten. All nyere forskning sier veldig klart at det beste er at barnet vet det helt fra det blir født. Altså at man aldri har noen minner fra man fikk vite det, men at det har vært en naturlig del av livet. Finnes også mange fine barnebøker på temaet!

Finnes veldig mange grupper på Facebook og veldig mange artikler/forskning på dette som man kan lese:)

Masse masse lykke til!!:dummy::dummy1:
 
:angel7

Håper ikke jeg tråkker på tærne nå, men vil anbefale deg varmt å undersøke/lese litt rundt dette før dere tar det valget(altså å ikke fortelle). Jeg er selv donorbarn som ble fortalt veldig sent og sleit enormt med det. Jeg er medlem i Foreningen for donorunnfangede og kjenner mange andre “donorbarn” der i fra. Veldig, veldig mange har slitt med den hemmeligheten. All nyere forskning sier veldig klart at det beste er at barnet vet det helt fra det blir født. Altså at man aldri har noen minner fra man fikk vite det, men at det har vært en naturlig del av livet. Finnes også mange fine barnebøker på temaet!

Finnes veldig mange grupper på Facebook og veldig mange artikler/forskning på dette som man kan lese:)

Masse masse lykke til!!:dummy::dummy1:
Takk :Heartred
Jeg setter pris på tilbakemeldinger, har ikke tenkt på det sånn. Skal lese meg mere opp på dette og snakke med min kjære.
 
PP 64~ CD 4

Hater Corona, jeg og hele verden:meh:
Men for oss betyr det kanskje baby eller ikke baby.
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg følger med syklusen min lenger, ikke akkurat som om vi klarer å lage baby på gamle måten:wtf:

Nydelig dag, skikkelig sommefølelse:flower
I morgen er min første dag på mange måneder uten en eneste plan:hello2
 
Og ikke før dette innlegget ble skrevet, donasjon landet vårt er åpent. Håper det holder seg åpent til ut juni nå da. Så jeg for startet stimulering om alt klaffer:smiley-angelic001
:wav
 
Usikker på om vi rekker å dra i sommer, mye som skal klaffe. Først er det avhengig av at jeg har en ul nå før el. Dvs i løpet av uken :facepalm: trodde egentlig jeg hadde bedre tid før åpningen og har ikke stresset med det:bag:
Tiden vil vise når det ordner seg.
 
Nå håper jeg du får reise og hente hjem embryoet ❤️❤️ Krysser alt jeg har for at alt går godt ❤️
 
Så spennende at det kan skje før dere har trodd ❤ Håper dere snart får gå i gang med prosessen.

Vi har forresten også et donorbarn, og etter å ha lest mye, var vi ikke i tvil om at vi skulle være åpne med barnet fra tidlig alder. Vi har allerede snakket mye om det, og tar det opp ved jevne mellomrom på et nivå hun forstår, slik at det aldri skal komme som noen 'bombe'. Om dere tar valget om å ikke informere før barnet er eldre, så er det deres valg, men anbefaler virkelig at dere leser en del om temaet før dere lander på deres avgjørelse ❤
 
PP 64~ CD 22~ DPO 10
Negativ test akkurat som forventet. Utenom ømme pupper, null symptomer og lav hvilepuls.

Snart PP 65, og er feriepengene satt av :happy: Venter nå på at vi begge skal få vaksine, men det vil ta litt tid.
 
Last edited:
PP 64~ CD 22~ DPO 10
Negativ test akkurat som forventet. Utenom ømme pupper, null symptomer og lav hvilepuls.

Snart PP 65, og er feriepengene satt av til embryodonationen :happy: Venter nå på at vi begge skal få vaksine, men det vil ta litt tid.
Hurra! Nå går det fremover! Håper dere får vaksine raskt
 
Hvilket land var det? Var det Polen? Polen blir sannsynligvis gult (dvs ingen karantene) på mandag! Bare pass på mellomlandinger på veien
 
Back
Topp