Rainbowdash har fått premien vår❤️

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Ok, jeg slettet forrige dagbok.
Det ble for mye å ha alle nederlag svart på hvitt.

Etter 4 1/2 år som prøver, 59 prøveperioder (PP), og flere mislykkede graviditeter har det vært utfordrende å holde ut.
Vi har flere ganger tatt pauser i prøvingen, for å samle krefter, mot og utholdenhet. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle starte ny dagbok, redd for å forsterke smerten og sorgen.
Men så har jeg vurdert det sånn at jeg må få utløp for tanker uten å eksplodere innvendig :smiley-angry026
Så her starter vi litt med blanke ark og ser på siste rest av prøvervilje:Heartbigred

Har gitt meg selv en frist på alder, jeg har allerede pushet grensen jeg hadde. Nå må det nærme seg en strek aldersmessig.
 
Last edited:
Ok, jeg slettet forrige dagbok.
Det ble for mye å ha alle nederlag svart på hvitt.

Etter 4 1/2 år som prøver, 59 prøveperioder (PP), 1 MA, 1 SA med tvillinger og 12 kjemiske graviditeter har det vært utfordrende å holde ut.
Vi har flere ganger tatt pauser i prøvingen, for å samle krefter, mot og utholdenhet. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle starte ny dagbok, redd for å forsterke smerten og sorgen.
Men så har jeg vurdert det sånn at jeg må få utløp for tanker uten å eksplodere innvendig :smiley-angry026
Så her starter vi litt med blanke ark og ser på siste rest av prøvervilje:Heartbigred

Herlighet som jeg heier på deg:Heartred
 
Velkommen tilbake i dagbokverden :) Skal som i siste dagbok følge med og fortsette å heie masse på deg :) :) :)
 
Heier virkelig på deg ❤️ Håper det er deres tur nå!
 
Heier sånn på deg:Heartred Håper det blir spire som sitter hele veien til termin:Heartbigred
 
CD 3 ~ PP 59
Tr ser ut til å begynne å pakke sakene sine:happy:
Jeg har gitt oss 3pp, så blir det for alvor en prat om å avslutte prøvingen. Jeg kan ikke gå flere år å håpe, ødelegger for mye inni meg.
Så kryss fingrene for oss:love7
 
CD 3 ~ PP 59
Tr ser ut til å begynne å pakke sakene sine:happy:
Jeg har gitt oss 3pp, så blir det for alvor en prat om å avslutte prøvingen. Jeg kan ikke gå flere år å håpe, ødelegger for mye inni meg.
Så kryss fingrene for oss:love7
Krysser fingrene, tærne, armene og beina :) :)
Også sender jeg over et trailerlass med babystøv da :)
 
Håper så virkelig på full klaff for deg:Heartred
 
:HeartredPP 59 ~ CD 6:Heartred
PP 61 da setter vi strek, nå har vi snakket sammen. Mest jeg, for jeg kan ikke utsette meg selv for flere år med selvtortur :(

Jeg begynner å få det ganske bra med meg selv.
Denne runden blir det bidronninggele, q10 og wild jam.:happy:
 
Har du testet komboen myo-inositol, melatonin og Q10? :Heartred
 
Heier på deg og synes du er modig som setter en grense og dersom dere ender uten barn håper jeg dere finner noe annet meningsfylt i livet. Sender en lang og god oppmuntringsklem
 
Har du testet komboen myo-inositol, melatonin og Q10? :Heartred
Nei, men q10 og melatonin har jeg prøvd. Men i følge medicus er det ikke bare mine egg det står på, men svømmerne til min kjære kan sliter.
Hva er myo-inosol? Reseptfritt?
 
Heier på deg og synes du er modig som setter en grense og dersom dere ender uten barn håper jeg dere finner noe annet meningsfylt i livet. Sender en lang og god oppmuntringsklem
Tusen takk, vi kommer nok til å fylle livet med andre positive ting. Men vi er veldig ærlige med hverandre at det alltid vil være noe som mangler, vårt barn. Men det kan man lære å leve med, jeg føler det hadde vært lettere å leve med om vi ikke hadde mistet. Det ga litt håp, men nå er det snar 2år siden jeg ble gravid og mistet i SA. Livet må gå videre.
 
Last edited:
:HeartredPP 59 ~CD 12:Heartred
El-dagen:smiley-angelic001:knegg:
Screenshot_20210117-100646_Fitbit.jpg
 
Back
Topp