Rainbowdash har fått premien vår❤️

Tusen takk, vi kommer nok til å fylle livet med andre positive ting. Men vi er veldig ærlige med hverandre at det alltid vil være noe som mangler, vårt barn. Men det kan man lære å leve med, jeg føler det hadde vært lettere å leve med om vi ikke hadde mistet. Det ga litt håp, men nå er det snar 2år siden jeg ble gravid med de to jeg mistet i SA. Livet må gå videre.

ja det er vondt å miste og så urettferdig...
 
Nei, men q10 og melatonin har jeg prøvd. Men i følge medicus er det ikke bare mine egg det står på, men svømmerne til min kjære kan sliter.
Hva er myo-inosol? Reseptfritt?

Samme her, dvs det er mannen her som har lavest fertilitet. Så vi tok det begge to.
Myo-inositol er reseptfritt, kjøpt på nett fra norsk nettside.
 
Masse lykke til denne runden, heier på dere ♥️♥️
 
Samme her, dvs det er mannen her som har lavest fertilitet. Så vi tok det begge to.
Myo-inositol er reseptfritt, kjøpt på nett fra norsk nettside.
Myo-inositol trenger vi nok ikke da vi begge tar B12 sprøyter regelmessig og jeg i tillegg tar trioB vitaminer. Så jeg har nok B-vit i kroppen;)

Så vi gjør alt vi kan vitaminmessig :happy:
 
Eldagen overstått, aksjer ble lagt inn og vi har gjort det vi kan denne runden:wav
Nå heier vi på oss selv:knegg:
Jeg har glemt å bestille q10, er tom fra og med i dag:facepalm: men hva er vitsen å bestille ny nå en mnd før vi stopper å prøve, eller kan jo hende vi dytter prøvingen litt. Må bare se an psyken, prøvingen skal ikke gå utover den. Jeg har jobbet hardt på å komme meg opp igjen etter sist vi mistet.
 
:HeartredPP 59~ CD 15~ DPO 3:Heartred

Jeg er over 40 (!!!) år:wideyed:
Men det har liksom brukt litt tid på å synke inn:knegg:
Jeg har helt til jeg ble 38år selv, ment at man ikke burde få barn etter fylte 38år. Bra man kan forandre mening, jeg ser ting på en annen måte nå enn før. Bra vi kan utvikle oss og endre meninger.
Når vi stopper å prøve er det ikke med alder å gjøre, det har mere med å overleve smerten.
Når vi stopper er det for å leve mere her og nå, ikke bare i håpet og sorgen.:Heartbigred

Dagens refleksjoner :)
 
Last edited:
Jeg håper så inderlig at dere får oppfylt drømmen :love7
 
Håper ❤️
 
:HeartredPP 59~ CD 16~ DPO 4:Heartred

Den neste uken kommer til å snegle seg avgårde, ulidelig kjedelig å vente til man kan teste:wtf:
Trolig nest siste PP og testingen blir lagt på hyllen.
 
Heier på deg ❤️ Jeg er relativt ny på forum, og har derfor ikke lest forrige dagbok, men ser på historien din at dette har vært en lang reise ❤️ Jeg har veldig respekt for at dere klarer å sette et punktum. Jeg er ikke der enda, men på et tidspunkt må man jo tenke på det.
 
Heier på dere ❤️❤️
 
Lenge siden jeg har vært på forumet. Men husker deg fra prøvetiden❤️ Forstår valget ditt, men syns ikke dere skal gi helt opp. Håper for deg og heier på deg❤️ Styrkeklem
 
Bare innom for å heie på deg, kjære du:Heartbigred
 
Lenge siden jeg har vært på forumet. Men husker deg fra prøvetiden❤️ Forstår valget ditt, men syns ikke dere skal gi helt opp. Håper for deg og heier på deg❤️ Styrkeklem
:love7Tusen takk, jeg husker selvfølgelig deg også. :Heartbigred
Vi tar PP for PP nå, vurderer etter hver PP om jeg har styrke og vilje til å fortsette. :Heartred
 
:HeartredPP 59~ CD 22~ DPO 10:Heartred

Fikk skyggestrek på 25mlu i dag, har ikke troen på at dette blir noe. Hvilepulsen stiger ikke og mangler murringene, men har fått tett nese. Noe som er et symptom.
Vi får se om i morgen om det er strek enda.
 
Back
Topp