Rainbowdash og embryo adopsjon ❤

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Januargull 2023
Ok, jeg slettet forrige dagbok.
Det ble for mye å ha alle nederlag svart på hvitt.

Etter 4 1/2 år som prøver, 59 prøveperioder (PP), 1 MA, 1 SA med tvillinger og 12 kjemiske graviditeter har det vært utfordrende å holde ut.
Vi har flere ganger tatt pauser i prøvingen, for å samle krefter, mot og utholdenhet. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle starte ny dagbok, redd for å forsterke smerten og sorgen.
Men så har jeg vurdert det sånn at jeg må få utløp for tanker uten å eksplodere innvendig :smiley-angry026
Så her starter vi litt med blanke ark og ser på siste rest av prøvervilje:Heartbigred

Vi har bestemt oss for embryadopsjon i Tsjekkia, dette håper jeg vi får til tidlig vinter 2021. Har gitt meg selv en frist på 42år, jeg har allerede pushet grensen fra 38år. Nå må det nærme seg en strek aldersmessig.

Last edited:

Sol.i.hjertet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 2021
Ok, jeg slettet forrige dagbok.
Det ble for mye å ha alle nederlag svart på hvitt.

Etter 4 1/2 år som prøver, 59 prøveperioder (PP), 1 MA, 1 SA med tvillinger og 12 kjemiske graviditeter har det vært utfordrende å holde ut.
Vi har flere ganger tatt pauser i prøvingen, for å samle krefter, mot og utholdenhet. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle starte ny dagbok, redd for å forsterke smerten og sorgen.
Men så har jeg vurdert det sånn at jeg må få utløp for tanker uten å eksplodere innvendig :smiley-angry026
Så her starter vi litt med blanke ark og ser på siste rest av prøvervilje:Heartbigred

Herlighet som jeg heier på deg:Heartred

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Velkommen tilbake i dagbokverden :) Skal som i siste dagbok følge med og fortsette å heie masse på deg :) :) :)

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
Velkommen tilbake i dagbokverden :) Skal som i siste dagbok følge med og fortsette å heie masse på deg :) :) :)
:HeartbigredTusen takk :biggrin
Hjelper å se sånne lykkehistorier som din:love7

Dipsy

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Heier virkelig på deg ❤️ Håper det er deres tur nå!

mammatil2prinsesser&3prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Heier sånn på deg:Heartred Håper det blir spire som sitter hele veien til termin:Heartbigred

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
CD 3 ~ PP 59
Tr ser ut til å begynne å pakke sakene sine:happy:
Jeg har gitt oss 3pp, så blir det for alvor en prat om å avslutte prøvingen. Jeg kan ikke gå flere år å håpe, ødelegger for mye inni meg.
Så kryss fingrene for oss:love7

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
CD 3 ~ PP 59
Tr ser ut til å begynne å pakke sakene sine:happy:
Jeg har gitt oss 3pp, så blir det for alvor en prat om å avslutte prøvingen. Jeg kan ikke gå flere år å håpe, ødelegger for mye inni meg.
Så kryss fingrene for oss:love7
Krysser fingrene, tærne, armene og beina :) :)
Også sender jeg over et trailerlass med babystøv da :)

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Håper så virkelig på full klaff for deg:Heartred

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
Takk for hjelp med håp og kryssing av fingre:love7

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
:HeartredPP 59 ~ CD 6:Heartred
PP 61 da setter vi strek, nå har vi snakket sammen. Mest jeg, for jeg kan ikke utsette meg selv for flere år med selvtortur :(

Jeg begynner å få det ganske bra med meg selv.
Denne runden blir det bidronninggele, q10 og wild jam.:happy:

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Smånissene 2022
Har du testet komboen myo-inositol, melatonin og Q10? :Heartred

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Heier på deg og synes du er modig som setter en grense og dersom dere ender uten barn håper jeg dere finner noe annet meningsfylt i livet. Sender en lang og god oppmuntringsklem

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
Har du testet komboen myo-inositol, melatonin og Q10? :Heartred
Nei, men q10 og melatonin har jeg prøvd. Men i følge medicus er det ikke bare mine egg det står på, men svømmerne til min kjære kan sliter.
Hva er myo-inosol? Reseptfritt?

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
Heier på deg og synes du er modig som setter en grense og dersom dere ender uten barn håper jeg dere finner noe annet meningsfylt i livet. Sender en lang og god oppmuntringsklem
Tusen takk, vi kommer nok til å fylle livet med andre positive ting. Men vi er veldig ærlige med hverandre at det alltid vil være noe som mangler, vårt barn. Men det kan man lære å leve med, jeg føler det hadde vært lettere å leve med om vi ikke hadde mistet. Det ga litt håp, men nå er det snar 2år siden jeg ble gravid med de to jeg mistet i SA. Livet må gå videre.

RainbowDash

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Januargull 2023
:HeartredPP 59 ~CD 12:Heartred
El-dagen:smiley-angelic001:knegg:
Screenshot_20210117-100646_Fitbit.jpg

Topp