ragcoon

tvilling38

Elsker forumet
Lykke til hos legen i dag. har tenkt så mye på deg krysser fingre og tær for at alt er bra.

Lykke til ja! skal selv til legen kl 9...

Tvi, tvi til begge to så....glem nå ikke å fortell.....[;)]

Lykke til

lykke til!!!!!!!!!!

MASSE LYKKE TIL!!!  [:D]

Lykke til! Vi venter i spenning alle sammen ser det ut til!

Lykke til begge 2.

Takk for alle lykkeønskninger jenter.
Så godt å se.
Tvilling38 og "tantene" på jobben hadde rett.
Burde nok ta det litt mer alvorlig enn jeg først gjorde ja.
Har blitt sykmeldt, og må holde meg i ro.
Kunne til nød få lov til å lage mat. Uff... kommer til å kjede meg så fælt.
Jeg ble i dag informert av lege om alle de komplikasjoner som kan oppstå,
og hvordan man kan behandle forskjellige ting.
Fikk med meg ett LAAAAAANGT skriv hjem, så nå kan jeg se der hvis jeg lurer på noe.
Legen har kontaktet sykehuset. De ringte meg og ville jeg skulle komme i morgen tidlig.
Da skal de vel sjekke om det er noe åpning i livmorhalsen.
Så blir det UL for å sjekke forstervanns mengden.
De skal også se etter tegn på infeksjoner og streptokokker, og eventuelt gi forebyggende antibiotika.
Tror jeg hvertfall..... står så mye her.
Litt usikker på om jeg kanskje blir liggende noen dager for å sjekke CRP, kroppstemperatur og fosterlyd
Er det fare for at fødselen starter for tidlig, vet jeg ikke om de begynner med kortison og steroider til fosteret så tidlig.
Men så lenge det ikke er fare for forgiftning eller infekjoner kan de vel hindre at fødselen starter en god stund tror og håper jeg.

Ble langt det her, mye tanker som surrer og går inni hodet mitt nå

uff.....høres ikke kjekt ut. Men følg alle gode tadetroligråd og prøv å ikke stress hodet ditt med altfor masse tanker, så går det nok bra skal du se!

*masse gode klemmer*

krysser fingrene her! men det går nok bra skal du se. det ordner seg alltid for snille piker[;)] lykke til i morgen

Oi, lykke til. Da er det bare å ta livet rolig!

Uff sa. Hvil deg skikkelig nå. Ønsker deg lykke til det går nok bra.

Det var leit at det ble slik..... Bra du får god oppfølging da.
Sender deg masse trøsteklemmer, du må jo være ganske engstelig nå... Håper virkelig alt går bra med dere begge!
Ønsker deg masse lykke til. Klem[;)]

ORIGINAL: ragcoon

Takk for alle lykkeønskninger jenter.
Så godt å se.
Tvilling38 og "tantene" på jobben hadde rett.
Burde nok ta det litt mer alvorlig enn jeg først gjorde ja.
Har blitt sykmeldt, og må holde meg i ro.
Kunne til nød få lov til å lage mat. Uff... kommer til å kjede meg så fælt.
Jeg ble i dag informert av lege om alle de komplikasjoner som kan oppstå,
og hvordan man kan behandle forskjellige ting.
Fikk med meg ett LAAAAAANGT skriv hjem, så nå kan jeg se der hvis jeg lurer på noe.
Legen har kontaktet sykehuset. De ringte meg og ville jeg skulle komme i morgen tidlig.
Da skal de vel sjekke om det er noe åpning i livmorhalsen.
Så blir det UL for å sjekke forstervanns mengden.
De skal også se etter tegn på infeksjoner og streptokokker, og eventuelt gi forebyggende antibiotika.
Tror jeg hvertfall..... står så mye her.
Litt usikker på om jeg kanskje blir liggende noen dager for å sjekke CRP, kroppstemperatur og fosterlyd
Er det fare for at fødselen starter for tidlig, vet jeg ikke om de begynner med kortison og steroider til fosteret så tidlig.
Men så lenge det ikke er fare for forgiftning eller infekjoner kan de vel hindre at fødselen starter en god stund tror og håper jeg.

Ble langt det her, mye tanker som surrer og går inni hodet mitt nå

At du får det kjedelig kan jeg love deg, men det er vel verdt bryet[;)]. Trodde jeg skulle bli gal etter noen uker på sofaen. Mannen min hadde plassert telefonen ved siden av meg før han dro på jobb om morgenen og ringte hyppig for å sjekke at jeg faktisk ikke var ute og tuslet rundt på gulvet. Fikk skjennepreken dersom jeg ikke svarte på 2 el 3 ring. Ble MASSE MTV husker jeg og en hel haug kjedelige såpeserier. Jeg HATER såpeserier etter de ukene på sofaen[:D].

Du kan først som sist få tak i MYE lesestoff og noen gode dvd'er som du kan fordrive tiden med. Litt håndarbeid er heller ikke å forakte. Vær flink pike å gjør som legen sier og hold deg i ro. Det blir ti ganger kjedeligere dersom/når du blir innlagt på sykehus. Noen dager går greit, men etter noen uker kommer du til å gå på veggene.

Nå må du tenke positivt. Dette kommer til å gå bra, men mentalt bør du ha i bakhodet at du kan komme til å få babyen din før januar.

Sender massevis av positive vibber til deg[:D]. Jeg har vært der du er nå, men det startet senere hos meg. Jeg fikk aldri infeksjon. Tenk positiv, om 3 uker er babyen din levedyktig dersom h*n skulle bli født. Det er en liten tøffing du har i magen, dette skal gå bra.

[:D]TAKKER, TAKKER, TAKKER!!!!!

Dere jenter er helt fantastiske!

Har heldigvis slått med litt mere til ro i løpet av dagen i dag.
Helt utrolig å tenke på hvor tidlig babyen er levedyktig.
Er jo VEEEEELDIG tidlig nå, men er forbredt på at det blir dette året her.
Selvsagt håper jeg på det bare er en liten rift som fester seg, men er forbredt på å ligge en god stund.
Nå som jeg holder meg i ro er det i hvertfall bare dråpelekking, ikke gjennom buksa engang.
Er så spent på hva de sier på sykehuset i morgen, kan nesten ikke vente

Stakkar jenta da! [:o] Huff, du må jo ha blitt kjemperedd? Godt du har gode "tanter" rundt deg på jobben da som sendte deg hjem [;)] De vet som oftest best se... Husk å tenke positivt nå da, for nå er du i allefall i gode hender. Tror dette kommer til å gå kjempefint jeg, og sender deg en stooooor stor klem! Og kanskje vi ligger og kælver på julaften begge to, he he![:D]

Nå fikk du i hvertfall humøret på topp[:D]

Håper det går bra i morgen, har nesten ikke lekket når jeg bare ligger.
Men er nok mere nervøs enn jeg tror selv, er svimmel og begynner å få skikkelig hodepine

Back
Topp