Rafting

Januarbaby

Blir kjent med forumet
Hei! Kan/bør man rafte når man er gravid? Skal på tur med jobben, og vi fikk valget mellom fjelltur og rafting[emoji51] Fjelltur er ikke aktuelt. Stod ingenting på siden deres om at man ikke kan[emoji848] Hadde ikke tenkt å fortelle sjefen om graviditeten før etter UL i uke 12. Alkohol blir jo også et problem[emoji85]

Rafting og andre aktiviteter kan ikke fremkalle abort eller hindre graviditet :) Det var det som kom opp med meg når jeg googlet nå ihvertfall, skrevet av en gynekologekspert :)

Om graviditeten har vært normal til nå, så ville ikke jeg vært redd for å dra på rafting med jobben iallefall. Sikkert lurt å ta en telefon til dem å høre, så kan du være på den helt sikre siden.
Tenker at slike firmaopplegg nok uansett er ganske rolige og trygge :) Men, om du er veldig kvalm,så blir det nok ikke bedre av å gynge opp og ned i en elv.. :p

Ja jeg kan jo høre med firmaet hva de mener[emoji4] Regner ikke med det er den tøffeste raftingruta vi skal på, men man kan jo sikkert velte uansett. Har ikke kastet opp, bare litt kvalm innimellom. Men kan jo såklart bli verre av rafting ja[emoji51] Er over en uke til, så kan jo se an formen litt[emoji5]

Så tidlig kan jeg ikke skjønne at det er et problem. Senere kan slag i magen gi morkakeløsning.

Jeg sto over RIB tur, skylte på rygg og nakke. Tok ikke sjangsen iom at morkaka er på plass og slik, hva som egentlig er anbefalt aner jeg ikke da :)

Back
Topp