Rabattkoder på billige-tester.no

Hope90

Pergo baby??
VIP
God dagen jenter :D

Jeg driver å kikker og sammenligner litt priser rundt omkring på nettet for EL tester og gravid tester.
Vet ikke om det har vært noe om dette tidligere eller om noen andre har oppdaget det, men deler det likevel.

Når man bestiller på billige-tester.no og går til handlekurven og lar den stå åpen en liten stund vil det etter litt dukke opp et vindu med en rabattkode for orderen din :)

Det er rabattkode på www.billig-teste.dk og om du logger inn der og lager bruker med din norske adresse så får du opp norske priser. Det er billigere enn den norske siden før rabatt, og enda billigere med rabatt. :) Koden har fungert for meg hver gang i det siste, men jeg vet ikke om det er en evig kode. I tillegg kan du sende en link til en venn etter bestilling og da får du med en gratis billigstrimmel, så jeg pleier å legge inn den andre privatmailen min. Så får jeg alltid en gratis. Husk at hver bestilling må være under 200 kr pga toll.

"Tak for dit besøg – Anvend koden 10billigeteste så får du 10 % rabatt."

* Taster på app på mobilen *

Det er rabattkode på www.billig-teste.dk og om du logger inn der og lager bruker med din norske adresse så får du opp norske priser. Det er billigere enn den norske siden før rabatt, og enda billigere med rabatt. :) Koden har fungert for meg hver gang i det siste, men jeg vet ikke om det er en evig kode. I tillegg kan du sende en link til en venn etter bestilling og da får du med en gratis billigstrimmel, så jeg pleier å legge inn den andre privatmailen min. Så får jeg alltid en gratis. Husk at hver bestilling må være under 200 kr pga toll.

"Tak for dit besøg – Anvend koden 10billigeteste så får du 10 % rabatt."

* Taster på app på mobilen *
Takk for tipset :D da skal jeg bestille derfra i stedet :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Takk for tipset :D da skal jeg bestille derfra i stedet :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

:) Veldig kjekt. Tar 2-3 dager i posten, så kan ta 1 dag mer enn fra den norske, men jeg har aldri opplevd at det tar mer enn 3 postdager.

:) Veldig kjekt. Tar 2-3 dager i posten, så kan ta 1 dag mer enn fra den norske, men jeg har aldri opplevd at det tar mer enn 3 postdager.
Det er jo ikke så lang tid da :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Billigere på eBay ;)

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13

Men da er det av og til fryktelig lang ventetid på å få dem i posten. Skjønner at det helt sikkert kommer an på hvilken selger man kjøper det av, men noen har jo ventet i flere uker. Så lang tid har aldri jeg, så da er det verdt en femtilapp eller hundrelapp ekstra for å få det innen et par dager. :p

Billigere på eBay ;)

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13
Ja jeg har prøvd disse flere ganger, men fikk utallige falsk positive og negative tester om hverandre :( men har riktig nok ikke kjøpt clearblue sine på ebay da :)

Takk for tipset! Skal huske på den danske siden til neste gang jeg trenger tester - som forhåpentligvis blir LENGE til! Håper og tror jeg har bestilt nok. Fått 15 tester fra billig-tester.. ikke av de helt billigste men midt i mellom. Også har jeg bestilt ca 40 strimmel-tester fra ebay :P Burde holde en stund tenker jeg.

Takk for tipset! Skal huske på den danske siden til neste gang jeg trenger tester - som forhåpentligvis blir LENGE til! Håper og tror jeg har bestilt nok. Fått 15 tester fra billig-tester.. ikke av de helt billigste men midt i mellom. Også har jeg bestilt ca 40 strimmel-tester fra ebay :P Burde holde en stund tenker jeg.
Var akkurat innom og bestilte det samme som jeg hadde lagt i habdlekurven på den norske sia og det var veldig mye billigere på den danske enn den norske :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Var akkurat innom og bestilte det samme som jeg hadde lagt i habdlekurven på den norske sia og det var veldig mye billigere på den danske enn den norske :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Så bra! Fikk lyst å bestille selv.. men det er jo unødvendig når jeg har :p Hvor mange bestiller du i slengen?

Så bra! Fikk lyst å bestille selv.. men det er jo unødvendig når jeg har :p Hvor mange bestiller du i slengen?

Det pleier å være sånne pakker du kan få rabatt på, jeg pleier å kjøpe pakke med g-tester og EL-tester i samme pakke.

Oja :) Jeg tenker egentlig og ikke kjøpe EL-tester siden jeg vanligvis kjenner godt når jeg har eggløsning.

Det hender det er sånn ekstra rabatt på noen av pakkene med g-tester også, at f.eks. pakken med 10 tester er ekstra billig. :) Jeg pleier å handle opp mot 200 kr, så jeg unngår toll. Så tar jeg det jeg får. :p Og så har jeg pleid å kjøpe CD digital med ukeindikator så jeg har den liggende klar til etter å ha fått positiv strimmel. :)

ååh, jaja skader jo ikke å ha eggløsningtester.. Men lurt å ha en digital klar, det skal jeg skaffe meg. Kjedelig visst det er søndag og du tester positivt på en strimmel! :P

ååh, jaja skader jo ikke å ha eggløsningtester.. Men lurt å ha en digital klar, det skal jeg skaffe meg. Kjedelig visst det er søndag og du tester positivt på en strimmel! :p

Nei, jeg mente om du bare skal ha g-tester, og ikke EL-tester, så lønner det seg å se på de ulike pakkene med bare g-tester. De har jo gjerne sånn 1, 5, 10, 15, 20 osv. - og da hender det at en av "pakkene" har litt ekstra rabatt, f.eks. den med 10 g-tester. :) Ikke kjøpe EL-tester når du ikke skal bruke det!

Nei, jeg mente om du bare skal ha g-tester, og ikke EL-tester, så lønner det seg å se på de ulike pakkene med bare g-tester. De har jo gjerne sånn 1, 5, 10, 15, 20 osv. - og da hender det at en av "pakkene" har litt ekstra rabatt, f.eks. den med 10 g-tester. :) Ikke kjøpe EL-tester når du ikke skal bruke det!
Trodde du mente pakker der det var begge deler, men da skjønner jeg :) .

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp