Rabatt på Princess

Miamora

Glad i forumet
Septembergull'17
Ser det er 40% rabatt på produkt til barn og baby på Princess denne veka. Det er ikkje ofte det er det! Som regel er det 3 for 2 osv - kva skal en feks med 3 babydyner? Lurt å kjøpe dyner no dersom en treng nye dei koster jo endel - eg kjøpte dundyner både til sprinekelsenga og vogna til mini der sist :)

(Det er vel lov å tipse om gode kjøp?)

Ser det er 40% rabatt på produkt til barn og baby på Princess denne veka. Det er ikkje ofte det er det! Som regel er det 3 for 2 osv - kva skal en feks med 3 babydyner? Lurt å kjøpe dyner no dersom en treng nye dei koster jo endel - eg kjøpte dundyner både til sprinekelsenga og vogna til mini der sist :)

(Det er vel lov å tipse om gode kjøp?)

Lurt tips! Fant liksom så lite kjønnsnøytralt?![emoji53] var og kikket, men alt var liksom rosa eller blått. Vi vet ikke kjønn enda

Vi har kjøpt sengetøy med dyr på og Torbjørn Egner, det passer både til gutt og jente [emoji4] Har en gutt, men ikkje et einaste trekk som er blått/med biler [emoji4]

Vi har kjøpt sengetøy med dyr på og Torbjørn Egner, det passer både til gutt og jente [emoji4] Har en gutt, men ikkje et einaste trekk som er blått/med biler [emoji4]

Det hadde de ikke her[emoji53]

Takk for tips! Ser de ikke har dundyne i den minste størrelsen. Er det fy fy med fiberdyne eller går det? Hilsen uvitende førstegangsfødende :)

Eg kjøpte den minste dundyna der til mini for 1,5 år sida, rart dei ikkje har no? Brukte den bare i vogna - i sprinkelsenga hadde eg 100cm i dun.

Back
Topp