Røyting

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Flere enn meg som røyter mye?
Vet det er normalt, men uff, det er hår OVERALT! Lille har stadig hår i munnen også [emoji51]

Finnes det noen «kur» eller noe som kan hjelpe?
 
JEG! Og jeg er så lei av hår.. Hår, hår, HÅR overalt! Mitt tykke, lange og mørke hår er bare halvparten av hva det bruker å være. Jeg bruker gode hårprodukter og har blitt flinkere til å ta vitaminene mine siste ukene. Føler det har roet seg litt, men jeg røyter ennå myyye. Må tømme hårbørsten for hår etter hver børsterunde og sluken i dusjen må renses flere ganger i uka.. Jeg bruker heller ikke å få fett hår, men etter fødselen blir håret fettete og tuppene har blitt skikkelig tørre. Helt krise. Må få til en «bli ny» dag hos frisøren før sommeren! :joyful:
 
Her og! Alltid hatt veldig mye hår så nesten litt deilig at det minker litt men det er jo overalt i huset! Og blir så raskt fett noe det nesten ikke ble da jeg var gravid.. kom meg endelig til frisøren etter 5mnd nå da så nå er hvertfall frisyren tilbake:p
 
Det har begynt her! Jeg drar ut store tuster med hår hver dag. Lille får håret mitt overalt og, fant ett i bleien hennes i dag til og med! Jeg har veldig tykt hår til vanlig, så jeg har ingen problemer med at håret blir tynnere utover at selve røytingen er irriterende.
 
Her og. Nå starter jeg dagen med å prøve å dra av mest mulig, slik st jeg ikke skal strø det over hele huset. Er så lei. Har holdt på i 1,5mnd nå
 
JEG! Og jeg er så lei av hår.. Hår, hår, HÅR overalt! Mitt tykke, lange og mørke hår er bare halvparten av hva det bruker å være. Jeg bruker gode hårprodukter og har blitt flinkere til å ta vitaminene mine siste ukene. Føler det har roet seg litt, men jeg røyter ennå myyye. Må tømme hårbørsten for hår etter hver børsterunde og sluken i dusjen må renses flere ganger i uka.. Jeg bruker heller ikke å få fett hår, men etter fødselen blir håret fettete og tuppene har blitt skikkelig tørre. Helt krise. Må få til en «bli ny» dag hos frisøren før sommeren! :joyful:
Samma her! Hår overalt også blir det fett med én gang [emoji85] Burde jo gå andre veien, får knapt vaska håret også er det fett dagen etter [emoji23]
 
Enormt med løse hår! :eek:
Og det brekker av slik at jeg har masse pistrete kort hår på toppen. Ser ikke ut :oops:
 
Samma her! Hår overalt også blir det fett med én gang
emoji85.png
Burde jo gå andre veien, får knapt vaska håret også er det fett dagen etter
emoji23.png
Enig :hilarious:
 
Her og! Lurer på hvor lenge det er normalt å røyte så mye?
Kan fylle en brødpose med hår i løpet av en uke.. (føles ihvertfall sånn) Hår overalt, i trappen, i hjulene på lekebilene til eldstemann -så hjulene ikke går rundt, i maten, i bleien til lille, i vaskemaskinen er det mye, for ikke å snakke om dusjen.. uff.
Nesten litt rart at det ikke er synelig at jeg mister så mye hår.
 
Back
Topp