Røyting?

Plutti89

Plutti89
Her røyter jeg verre enn en katt!!
Flere som røyter?
Jeg snakket med frisøren min, og hun mente at det var noe som kom 4-5 mnd etter en fødsel uavhengi av om du ammer eller ikke... Hun mente det hadde noe med hormoner å gjøre og at det var en myte at det bare var de som ammet som ville miste mye hår.. Jeg ammer da ikke..
Flere som røyter??

Jaaa, myyyye nå hehe....

Jaa! Helt vilt.. ammer ikke lenger, jeg drar av store mengder hår flere ganger om dagen, børsta er full hver dag!

Samme her. Føler nesten at jeg kan lage parykk av alt på slutten av dagen og jeg ammer heller ikke lenger :p

Huff ja,jeg røyter noe vannvittig. Har jo fått viker i panna :( Håper det slutter snart,må jo støvsuge hele tiden (jeg har langt hår) :p

Røyter jeg også! Hår fader meg over alt!! Ammer ikke jeg heller.

Jeg mister også enormt mye hår, men jeg ammer. Jeg spurte frisøren min i forrige uke om akkurat dette, og hun sa at det er to grunner til at man mister mye hår etter fødsel. For det første mister man vmye mindre hår enn normalt under svangerskapet, så det blir nesten sånn at man tar igjen all den tapte røytinga enn stund etter fødsel. I tillegg setter amminga i gang en hormonproduksjon som gjør at man mister ekstra mye hår.

Røyter masse, tetter sluken hver gang jeg dusjer (har aldri hatt behov for renske før) hårbørsten er full hver gang jeg brster håret, masse hår overalt, tom i bleia til baby har jeg klart å legge fra med hår... drar ut dotter av hår flere ganger dagen.. Utrolig lei, men skal klippe det så fort muligheten er der!!! :) Var sånn de 2 andre gangene også :) Jeg fullammer fortsatt... syns jeg røyta like mye i svangerskapet også jeg egentlig... :)

Ja ekstremt, begynte etter 3 mndr., og har begynt å bli bedre nå heldigvis... :P Har vært ILLE!!

Vært likt med alle 3, ammet nr 1, ikke de 2 andre.. Så like ille likevel :P

Jaaaa, det er utrolig hvor mye det er:( har begynt å vises godt framme ved panna. Iblant blir jeg redd faktisk. Føles som alt hår forsvinner. Har vært gjennom det 2 ganger tidligere så det er ikke noe nytt men absolutt ikke morsomt. I graviditeten mistet jeg ingen hår.. Fullammer..

Back
Topp