Røyting

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Da var jeg virkelig igang igjen med ekstrem røyting. Synes nesten det er ekkelt å koste håret, sitter plutselig igjen med halve hårmengda i kosten jo:(

Flere som også har begynt å røyte? Har hørt at det starter rundt tre måneder etter fødsel og det stemmer ganske bra her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp, startet for noen dager siden. Masse i sluket etter dusjen, og en haug i hårbørsten og noen never når jeg drar over etter børsting! Å dette er hver morning!:-p

Røyter litt jeg også. Men bare litt mer enn vanlig:)

Ser ut som om jeg har kastet et hamster ned i do hver gang jeg har vasket og fred håret og samlet alt i do.... Redd jeg kommer til å miste alt håret. :o

Føler også jeg mister håret, hår overalt jo! Hår i dusjen, børsten og do er en ting, men plukker lange hårstrå ut av hendene på snupp hele tida, tenk hvis hun spiser de før jeg rekker å fjerne :/ vurderer sterkt å klippe det pinnkort nu altså...

Samme her :( 2,5 mnd etter fødsel. Har ikke så kraftig manke fra før av :(

Har gruet meg til all røytinga. Ser ut som jeg har hatt et dyr med i dusjen når jeg er ferdig. Og børsten er full når jeg grer meg. For ikke å snakke om hvor ekkelt det er med alle de lange hårene overalt. Lillemor er full på morgenen.
Hadde bestemt meg for å klippe meg ganske kort når røytingen startet. Men med ei lita frøken som ikke vil være alene blir det vanskelig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenne j bli litt misunnelig....skulle gjerne røytet litt, j har mer en nok å ta av!!!
Jeg har også masse masse hår, så det gjør meg ingenting at det faller sv en del;-)

Røyter MYE, men går egentlig greit for har så tykt hår fra før

Jah! Hår over alt! Etter dusjing ser det ut som jeg har sloss med en ulv :p
Og hår detter ned på tallerkener min mens jeg spiser ;p Æsj

Å herregud, nå ble jeg "glad" for å høre dette!!

Jeg begynte også å røyte da snuppa ble 3 måneder, men jeg har trodd, og bekymret meg over, at det var fordi jeg hadde vært hos frisøren nylig og farget håret! Har aldri mista så mye hår før, og jeg har farga håret hos frisøren i mange år!

Jeg har tynt hår fra før, og ser på med bekymring den hårmengden jeg står med i hånda hver gang jeg drar igjennom det...

Nei, det er ikke særlig morro dette her. Jeg liker virkelig ikke å ha håret oppsett, men er nødt ellers blir det hår overalt. Og de få håra som sitter fast tar lillegutt fatt i og river av:P

Har heldigvis myyye hår å ta av jeg også, men jammen merket jeg det godt forrige gang når det begynte å vokse ut igjen. Små babyhår langs panna og nedover til ørene, veldig sexy med andre ord;)

Føler jeg mister halve håret hver dag jeg :O Og det ligger jo hår etter meg OVERALT! Jeg kunne hvertfall ikke gjort noe kriminelt, for dna'et mitt hadde ligget igjen over alt, hahah :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Jepp her også... Blir så deilig når det vokser ut igjen :P

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Jeg føler ikke så stor forskjell, bortsett for at snuppa har hele tiden mine lange hårstrå på seg :P

Back
Topp