• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Røyting

pandalise

Gift med forumet
Gjør dere det enda?

Det gjør jeg[&o] Tetter dusjen hver gang jeg vasker håret, og kan dra, dra og dra ut lange tjukke tjafser[:(][:(]
Har kanskje 1/3 hår igjen på hodet[&o] Fletta mi er som ei halv av ei halv vanlig flette[&:]

Make it STOOOP!

Ja, jeg gjør det enda [&o]

Egentlig gjør det meg ingenting, for jeg har egentlig veldig tykt hår, og litt deilig med tynnere hår, meeen så får jeg jo DE store vikene. Heldigvis begynner noe å komme tilbake, så jeg slipper å ha håret dratt nedover foran.

Gjere da endo ja .... ikkje så mykje som for noken mnd sida ... men likavel nok ... må vel snart gje seg ....

Jeg røyta FØR jeg ble gravid også så her er det det samme... :p Men vokser ut igjen så er like tykt hår her.

ja[&o]

Men, er faktisk noe bedre enn før, heldigvis, så tyder ihvertfall bra. men, hjelper IKKE å farge det eller noe. Men, hårkurer og slik så blir det bedre....

Nei, heldigvis ikke. Ble ferdig med det da mini var ca 6 mnd. Var noe herk!!

er heldigvis mindre håer eg mister nå[:D]weee før var det svære baller med hår man kunne finne på golve og ut rompa på nicklas kom mine lange hår[:'(]

Jeg sluttet å røyte etter jeg byttet shampoo [:)]

Jeg har min årlige røyte-skikkelig-mye-periode. Vært leneg og..

Jepp, røyter meget for masse,
føler meg snart fri for hår på hodet........
min kjære kommenterer å at jeg mister hår.....[&o][&o][&o][&o]

Sambo kommenterer det til meg og. Sier han finner hårene mine overalt.. I bleien til ungen, i kjøleskapet, snurra rundt tærne hans osv[8D]

Har prøvd forskjellige hårprodukter, og bruker bare frisørprod. Har kjøpt skikkelig B-vitaminer da, de fra matbutikken var no dritt[>:]

Det er som å høre den karen jeg har her hjemme........[8D][8D][8D][8D]

Back
Topp