Røyter!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da var det i gang..... postpartum-røytingen! :P Håret faller av i store klaser! Sluken er tett, puta er hårete og hårbørsten er full! :rolleyes: Det var slik sist også, samt 3 mnd etter avsluttende eksamen ;)

Æsj, ikke noe jeg ser frem til akkurat.
Er jo såå fornøyd nå med å ha litt fall i håret og at det ikke er pistrete og tynt slik det pleier! Hrmpf..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har begynt her også... Har mye hår fra før av da, så det gjør ikke meg noe. Bortsett fra hele huset som blir "nedhåra" :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oj, her har det ikke startet. Føler jeg har så fint hår for tiden :) Men skjer det uavhengig av om man ammer eller ikke?

jeg røyter noe så ekstremt... ja man kan få sånn ekstremrøyting selv om man ikke ammer

Jeg ammer ikke.

Det har ingenting med amming å gjøre. Det er hormoner fra graviditeten.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Begynt her å..men langt ifra så ille som etter nr 1! Da ammet jeg i 5 mnd..noe jeg ikke gjør nå:) men er det verste etter fødselen forde:P

Oj, her har det ikke startet. Føler jeg har så fint hår for tiden :) Men skjer det uavhengig av om man ammer eller ikke?
Jeg ammer ikke.

Oh no...det der, assa! Skjer det alle? Er så lite gira!

Skjer ikke alle..men er veldig vanlig og har lite å si om man ammer eller ikke ;) "de" tror det er pga at man mister minimalt med hår når man er gravid, så kroppen tar igjen det man skulle ha mista i de månedene + det som er vanlig i døgnet:confused:

Her er etter å ha tatt meg i håret... fun times :(

Vedlegg

• 1388393364892.jpg
    1388393364892.jpg
    29,6 KB · Visninger: 17
Back
Topp