Røyter dere?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Her er barselrøytinga definitivt i gang, såå ukult. Var et sorgens kapittel sist, for jeg har så tynt hår, og etterpå får man jo den fjon-luggen når det voksee ut igjen [emoji849]

Nå har det begynt her også! Begynt å få snasne viker allerede [emoji14]

Ikke merket noe til det, er det så vanlig? :o
Nå har jeg rimelig tykt hår uansett, men har ikke noe mer lyst å miste noe av den grunn..

Ja! Det startet for fult for et par uker siden. Heldigvis har jeg ganske tykt hår, men alikevel er det irriterende å finne igjen hår overalt. Bare jeg tar i håret så sitter jeg igjen med masse hår i handa[emoji23] stakkars lillebror har stadig masse hår på seg[emoji12]

Nå har jeg rimelig tykt hår uansett, men har ikke noe mer lyst å miste noe av den grunn..

Temmelig vanlig ja :p man kjenner igjen barselmødre på den fjon-luggen! [emoji23]

Kan ikke si jeg har merket noe til det nå. Røytet en del under svangerskapet, og har jo disse klassiske fjonene nå [emoji12]

Ikke merket noe

Det er veldig vanlig. Mener å ha lest en plass at det som regel starter når det er rundt 3.mnd etter fødselen. Får håpe du slipper unna[emoji4]

Merket mer i svangerskapet enn nå, og hååååper det fortsetter sånn - bank i bordet! Hadde vært syyykt kjedelig med store viker på bryllupsbildene til sommeren :confused::p

Røyter litt men ikke mer enn vanlig.Røytet mer i begynnelsen av svangerskapet,så var det en lang pause , før jeg har begynt å røyte som vanlig.

Det er veldig vanlig. Mener å ha lest en plass at det som regel starter når det er rundt 3.mnd etter fødselen. Får håpe du slipper unna[emoji4]
Åja da har jeg enda noen uker igjen før det (muligens) setter i gang! Krysser fingrene for at jeg slipper. Føler det er nok hår overalt fra før da vi har en storrøyter av en hund:angelic:

Åja da har jeg enda noen uker igjen før det (muligens) setter i gang! Krysser fingrene for at jeg slipper. Føler det er nok hår overalt fra før da vi har en storrøyter av en hund:angelic:

Med første mente jeg det startet rundt 3-4 mnd. Nå var det mer rundt 8 uker.

Back
Topp