Røyter dere mer enn vanlig??

Majzan

Elsker forumet
...for det gjør jeg. Må plukke puta hver dag, helt ekstremt. Er glad i håret mitt og vil egentlig beholde det...[8|]

Jaaa, nok en gang røyter jeg MASSE!! Gjorde det sist også og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg mistet nesten 2/3 av håret![:'(] Godt jeg hadde en del å ta av! Ikke like mye å ta av denne gangen så nå spiser jeg B vitaminer i håp om å redde det[;)].

Jordmor sa til meg at de fleste ikke mistet hår mens de var gravide, fordi man produserte ett hormon som stoppet det vanlige hårtapet. Men når vi ammer mister mange mye hår...Det stemte med meg hvertfall[8D]

[:D]Jeg har ikke merket noe til det enda.... Men nå røyter jeg masse hele tiden da så[:D]

Men tror jeg røytet litt ekstra i forje svangerskap, så det kommer nok[:D]

mistet ikke så mye i forrige svangerskap, og har ikke merket noe enda. men det kan jo komme denne gangen. hvem vet. har no heldigvis mye hår å ta av.

Kommer nettopp fra frisøren nå, og hun utbrøt "herregud hvor du røyter! Stresser du mye?" hehe.....[;)]

her gjør jeg ikke det.
gjorde ikke det sist svangerskap heller[:)]

ORIGINAL: Cillia

Jordmor sa til meg at de fleste ikke mistet hår mens de var gravide, fordi man produserte ett hormon som stoppet det vanlige hårtapet. Men når vi ammer mister mange mye hår...Det stemte med meg hvertfall[8D]

Har jeg også hørt, og stemte med meg i forige svangerskap! Mn nå mister jeg kjempe masse. Blir sikkert skalla snart [:-]

ORIGINAL: litla

Jeg røyter alltid mye, har langt mørkt hår, så det viser ekstra godt. Er usikker på om jeg røyter mer nå, men det kan godt hende... Er ikke redd for å få tynt hår, for det er megatjukt fra før..

Jeg å hadde megatjukt (og langt). Men den røytinga var EKSTREM så håret ble jo nesten 2/3 tynnere i løpet av forrige svangerskap[:'(]. Da hjelper det ikke at det var megatjukt gitt[:-]. Grua meg til hver gang jeg skulle vaske håret.
Heldigvis ikke like ille enda men nå spiser jeg B vitaminer for å forebygge da.

Back
Topp