Røykte/Snuste du da du ble gravid?

Jeg røyka, sluttet på dagen. Ja er fortsatt vanskelig. Har ikke røyket siden jeg fant ut at jeg var gravid i uke 2, men tenker ennå masse på røyk. Ville ikke ha noen erstatning så prøver uten(og erstatter vel suget med mat eller drikke) det er super vanskelig å slutte ellers, men enklere når jeg er gravid, for da han man noen å slutte for❤️

Snuste i mitt første svngerskap for fem år siden. Visste ikke at jeg var gravid før jeg var 16-17 uker på vei, men det gikk heldigvis fint. Snust fast i 7 år og slutta dagen etter jeg fant det ut. Gikk helt fint, og aldri tatt en snus igjen. :)

Røykte når jeg ble gravid sist, men slutta noen dager før positiv test (Var uplanlagt).
Har ikke røkt siden.

Leste endel om røyking og graviditet, og var lett å finne motivasjon til å ikke begynne igjen.

Snuste ganske mye. Sluttet dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke rørt siden

Ja, snuste! Men ferdig når vi fikk positiv test:)

Ja jeg røykte før vi begynte å prøve og trappet ned mens vi prøvde, gikk over til snus for å bli kvitt selve røyken og når jeg fikk pos test begynte jeg med onico snuse (ikke noe tobakk 3ller nikotin) da var jeg 3+1, ble helt ferdig for noen dager siden med onico også. Nedtrapping passa bra for meg :)

Nei :) aldri røyket eller snuset, og drikker minimalt med alkohol til vanlig. Derfor har jeg kommet meg gjennom både bryllup og andre sosiale samlinger med alkohol uten at noen har reagert på at jeg ikke drikker :D

Nei :)

Back
Topp