Røykte du da du gikk gravid?

har faktisk ikke prøvd å røyke.......mine søstre truet med å gi meg skikkelig bank om jeg prøvde.....og så syntes jeg det var så skummelt med den hostingen som alle som begynte gjorde....jepp jeg er en pyse...og gjett om jeg er stolt av det i dag!!!!!!

Skal jeg trykke vis resultat eller ser dere pollen nå og stemmene som blir gitt? har ikke laga en sånn en før ser du..

Kunne ikke falle meg inn å røyke når jeg var gravid!!

Ja. jeg røykte de 5 første måndene. så slutta jeg[:)] og jeg røyker fremdeles ikke![:D]

Jeg slutta når jeg fant ut at jeg var gravid.
Eller dvs, jeg røyka meg ned på en 10-pkn på ca 1 uke. Vanligvis røykte jeg rundt ca 12 - 15 sig per dag, så å slutte på 1 uke med 10 stk er jeg fornøyd med [:D] 

"Problemet mitt" var at jeg likte røyklukta mens jeg gikk gravid. Har hørt om de som får noja. Hadde 2 ganger hvor jeg smakte 2-3 trekker av en røyk. Men etter 3 mnd gravid har jeg vært HELT røykfri.

Jeg starta så smått med å røyke på ungd.skole, & så tok det seg opp på vgs, så jeg er fornøyd med å være røykfri etter så mange år med røyk.

Men jeg skjønner også de som ikke klarer & slutte med røyken når de går gravide.

Ser det er mange her som røyket litt og røyket mens de var gravide,har aldrig røyket selv,synes det er veldig egoistisk og forferdelig at noen gjør det med en liten baby i magen[:@]

Har aldri røyke. [:)]

Jeg er glad jeg aldrig har vært DUM nok til å begynne å røyke jeg[;)] man har jo visst i lange tider at det er skadelig,så hvorfor begynne i det hele tatt,er ikke synd på de som røyker men de uskyldige som det går ut over...

ORIGINAL: B@ST

Jeg syns det er en litt pussig kommentar å si man er stolt fordi man ALDRI i det hele tatt har røkt, det er sikkert fint det, men da kan man heller aldri rakke ned på de som røyker, fordi man vet ikke hvor avhengighetsdannende røyk er.
Visste dere at det er bevist at røyking er like avhengighetsdannende og gir i like stor grad så store abstinenser som en som er heroinmisbuker?

DET sier jo litt om hvor DUM man er som begynner med noe sånt da,eller hva?er jo ingen NYHET at røyking er skadelig så hvorfor begynne??

Er bare ikke veldig smart å begynne å røyke når vi i laaaaaange tider har visst at det er skadelig,dårlig selvkontroll vil jeg kalle det.....er dumt å begynne å røyke så opplyst samfunnet er om det

ORIGINAL: wannabe

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Jeg er glad jeg aldrig har vært DUM nok til å begynne å røyke jeg[;)] man har jo visst i lange tider at det er skadelig,så hvorfor begynne i det hele tatt,er ikke synd på de som røyker men de uskyldige som det går ut over...

så røykere er dumme[8|]

Jeg vil gi skryt til alle de som sluttet å røyke da det fant ut at de var gravide!![:D] viser at man tenker lenger enn sin egen nesetipp[:)]

Ja det er sant derfor er jeg glad jeg aldrig var svak nok til å begynne pga det.

Jeg syns det er en litt pussig kommentar å si man er stolt fordi man ALDRI i det hele tatt har røkt, det er sikkert fint det, men da kan man heller aldri rakke ned på de som røyker, fordi man vet ikke hvor avhengighetsdannende røyk er.
Visste dere at det er bevist at røyking er like avhengighetsdannende og gir i like stor grad så store abstinenser som en som er heroinmisbuker?

DET sier jo litt om hvor DUM man er som begynner med noe sånt da,eller hva?er jo ingen NYHET at røyking er skadelig så hvorfor begynne??

pga  gruppepress, usikkerhet,ønske om å oppnå noe hos andre, usikkerhet...

Har da aldeles ikke vært frekk og spydig selv om jeg er glad for at jeg aldrig begynte å røyke!!![:)]

ORIGINAL: divad

ORIGINAL: `Happybody`

Ja dum om man begynner NÅ som man har all info ang . røyking og hva den fører til.
Men da jeg begynte å røyke var det ikke slik info tilgjengelig, og man hørte ikke så mye om det som man gjør nå.

Samme her men trod vedkommende ikke kan ta dette på en annen måte en og være frekk og spydig og det kun for og oppnå sinne fra oss la oss leve i synden og med skammen he he [;)]

Du hallo...var gruppepress da jeg gikk på ungdomskolen og altså,så derfor er jeg glad for at jeg aldrig ga etter for det!![:D] handler om selvkontroll og viljestyrke

Ja det er sant derfor er jeg glad jeg aldrig var svak nok til å begynne pga det.

pga  gruppepress, usikkerhet,ønske om å oppnå noe hos andre, usikkerhet...

nei nå må du rulle inn hva tror du at du er?? du er jo rett og slett ekkel.. skal du rakke ned på folk som har blitt utsatt for gruppe press også nå?

å herreminhatt er det mulig å si meningen sin her eller,er ikke MEG debatten handler om så hold deg til RØYKEDEBATTEN istedenfor personangrep på meg....løper og sladrer[:D]

Har da aldeles ikke vært frekk og spydig selv om jeg er glad for at jeg aldrig begynte å røyke!!![:)]

Ja dum om man begynner NÅ som man har all info ang . røyking og hva den fører til.
Men da jeg begynte å røyke var det ikke slik info tilgjengelig, og man hørte ikke så mye om det som man gjør nå.

Samme her men trod vedkommende ikke kan ta dette på en annen måte en og være frekk og spydig og det kun for og oppnå sinne fra oss la oss leve i synden og med skammen he he [;)]

Jo det har du vært flere ganger rett og slett hovmodig er du.

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: tingeling1

Kunne ikke falle meg inn å røyke når jeg var gravid!!

Sign! Slutta 1, 5 år før jeg ble gravid.

Slutta 3 uker inn i svangerskapet, da testen viste positiv[;)] skulle ha slutta LEEEEENGE før![:'(]

Klart man skal være stolt av å ha klart å slutte å røyke når man ble gravid, MEN at man skal "show off" at man har klart til en som ikke har klart det, tråkke den personen ned og fortelle hvor dum hun er synes jeg er tragisk.

Om mine venninner blir gravide og røyker så ville jeg ALDRI funnet på å rakke ned på de, jeg ville heller prøvd å slutte sammen med de og støttet de.
Man kommer ikke langt med negativitet, men mye lengere med positiv upbacking !

Helt enig med deg der. Verden har nok av negativitet. Er så provoserende med mennesker som "fordomsfulle" og sære der. Vi er ingen like og alle er forskjellige på sitt vis. Støtt heller opp enn å sleng med kjeften.

NEI

Back
Topp