to små englebarn
Forumet er livet
Bare lurer på hvor mange som røykte da de gikk gravid jeg. Trenger ikke skrive noe under om man ikke vil..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: B@ST
Jeg syns det er en litt pussig kommentar å si man er stolt fordi man ALDRI i det hele tatt har røkt, det er sikkert fint det, men da kan man heller aldri rakke ned på de som røyker, fordi man vet ikke hvor avhengighetsdannende røyk er.
Visste dere at det er bevist at røyking er like avhengighetsdannende og gir i like stor grad så store abstinenser som en som er heroinmisbuker?
ORIGINAL: wannabe
ORIGINAL: mammantilbebisensin
Jeg er glad jeg aldrig har vært DUM nok til å begynne å røyke jeg[;)] man har jo visst i lange tider at det er skadelig,så hvorfor begynne i det hele tatt,er ikke synd på de som røyker men de uskyldige som det går ut over...
så røykere er dumme[8|]
Jeg syns det er en litt pussig kommentar å si man er stolt fordi man ALDRI i det hele tatt har røkt, det er sikkert fint det, men da kan man heller aldri rakke ned på de som røyker, fordi man vet ikke hvor avhengighetsdannende røyk er.
Visste dere at det er bevist at røyking er like avhengighetsdannende og gir i like stor grad så store abstinenser som en som er heroinmisbuker?
DET sier jo litt om hvor DUM man er som begynner med noe sånt da,eller hva?er jo ingen NYHET at røyking er skadelig så hvorfor begynne??
pga gruppepress, usikkerhet,ønske om å oppnå noe hos andre, usikkerhet...
ORIGINAL: divad
ORIGINAL: `Happybody`
Jeg er glad jeg aldrig har vært DUM nok til å begynne å røyke jeg[;)] man har jo visst i lange tider at det er skadelig,så hvorfor begynne i det hele tatt,er ikke synd på de som røyker men de uskyldige som det går ut over...
Ja dum om man begynner NÅ som man har all info ang . røyking og hva den fører til.
Men da jeg begynte å røyke var det ikke slik info tilgjengelig, og man hørte ikke så mye om det som man gjør nå.
Samme her men trod vedkommende ikke kan ta dette på en annen måte en og være frekk og spydig og det kun for og oppnå sinne fra oss la oss leve i synden og med skammen he he [;)]
Ja det er sant derfor er jeg glad jeg aldrig var svak nok til å begynne pga det.
DET sier jo litt om hvor DUM man er som begynner med noe sånt da,eller hva?er jo ingen NYHET at røyking er skadelig så hvorfor begynne??
pga gruppepress, usikkerhet,ønske om å oppnå noe hos andre, usikkerhet...
nei nå må du rulle inn hva tror du at du er?? du er jo rett og slett ekkel.. skal du rakke ned på folk som har blitt utsatt for gruppe press også nå?
Har da aldeles ikke vært frekk og spydig selv om jeg er glad for at jeg aldrig begynte å røyke!!![:)]
Ja dum om man begynner NÅ som man har all info ang . røyking og hva den fører til.
Men da jeg begynte å røyke var det ikke slik info tilgjengelig, og man hørte ikke så mye om det som man gjør nå.
Samme her men trod vedkommende ikke kan ta dette på en annen måte en og være frekk og spydig og det kun for og oppnå sinne fra oss la oss leve i synden og med skammen he he [;)]
Jo det har du vært flere ganger rett og slett hovmodig er du.
Klart man skal være stolt av å ha klart å slutte å røyke når man ble gravid, MEN at man skal "show off" at man har klart til en som ikke har klart det, tråkke den personen ned og fortelle hvor dum hun er synes jeg er tragisk.
Om mine venninner blir gravide og røyker så ville jeg ALDRI funnet på å rakke ned på de, jeg ville heller prøvd å slutte sammen med de og støttet de.
Man kommer ikke langt med negativitet, men mye lengere med positiv upbacking !