røyking

Diner

Blir kjent med forumet
er det noen her inne som ikke har klart å legge røyken helt vekk?
eller sluttet dere i det testen var positiv?

hmm jobber veldig med saken.. Men er ikke lett azå.. Har du klart det?

ORIGINAL: b.e.c.c.a

hmm jobber veldig med saken.. Men er ikke lett azå.. Har du klart det?

Samme her.....(flau   [X(]....)

ikke helt..[:@]
men har kuttet veldi.. fra 20 til 4/5 for dagen..
har alltid sagt at når jeg blir gravid skal jeg slutte å røyke,men..
Klarte det ikke med førstemann heller..[:@]

Jeg heier også på dere!! Dette skal dere klare!!

takktakk[;)]
Ja jenter,dette skal vi klare...

Har alltid sagt det jeg også.. Men føler liksom ikke at jeg er gravid.. Er livredd for å miste igjen så har sagt til meg selv at frem til 31.juli når jeg ska på tidlig ul kan jeg unne meg ett par, tre om dagen. Men når jeg har sett liv vil jeg tror jeg kutter helt ut! Er jo helt grusomt da.. gravide kan jo ikke røyke egentli..

Snuset mye og røyket litt før jeg testet positivt, har ikke smakt nikotin siden jeg fikk vite at jeg var gravid.[:)] Tror jeg er ekstra flink på grunn av min dårlige samvittighet for det jeg førte i meg to uker før; røyk, snus, rødvin, sushi og muggost. [&:]

Jeg har greid og kutte ned til 3 om dagen,en om morgenen,en etter middag og en før jeg legger meg. før røyka jeg 15-20 om dagen.. I dag tenkte jeg og prøve og la være og ta røyken før jeg legger meg[:D] Den stakkars ungen min skal ikke måtte lide og bli straffet for at h*n har en dum mamma[:D]
Dette greier vi jenter!!!

ORIGINAL: babyz

jeg heier på dere og håper indelig at dere greier å stumpe røyken!!!

e gla for at det ikke bare er meg som "synder" her...
Ska komme ned i null røyk om dagen,det er målet[:D]

Dette skal dere klare, damer [:D] Jeg har aldri røyka før jeg så aner ikke hvor vanskelig det er å slutte, men jeg blir littlei meg i hjertet mitt hvis jeg ser noen som er gravid gå å røyke... [&:]

her jobbes det med saken [:D] røyker nesten ingen ting [:)] småligstolt [;)] men hvis alt er bra med reka på tirsdag på ul kaster jeg heeeeeele røykpakka på stedet [:D] og det SKAL jeg klare [;)] 

unnet meg noen røyk den dagen jeg fant ut at jeg var gravid (i uke 4)  men dagen etterpå var det stopp. er super røyksugen enda men har klart å holde meg.

Heier på dere[:)]

Slutta da jeg testet positivt, hadde som noen andre her dårlig samvittighet for det jeg hadde fått i meg rett før test. Både røyk i pakkevis og vin [&:]. Er litt sånn perioderøyker, så det er kanksje enklere å slutte. Lykke til alle som jobber med saken, ros dere selv for at dere prøver [:)].

Ja dette skal vi klare.. Jeg kutter helt når jeg har vært på UL å sett hjertebank!! Basta! Men bare ett lite spørsmål.. Noen som vet om vi kan spise sushi.. uten om tunfisken selvfølgelig..

Jeg sluttet på dagen jeg testet posetivt forrige svangerskap *stolt* Men begynte igjenn en mnd etter han var født[:'(] MEN sluttet igjenn noen uker etter det pga dårlig samvittighet ovenfor gogutten min, så denne gangen slapp jeg heldigvis å slutte, selv om jeg fortsatt kjenner røyksuget mange mange ganger framdeles[:)]

Back
Topp