Røyking

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Fy fader jeg blir så kvalm! Sånn fysisk dårlig og får lyst å kaste opp.
Jeg var på butikken idag, og da var det en som hadde tatt seg en røyk før han eller hun gikk inn. Jeg lukta det kjempegodt og sleit med å stå oppreist. Det var skikkelig brekningsfremkallende. Det var så vidt jeg klarte å fullføre handleturen, for jeg mista matlysten.

Sleit med det forrige gang også, men det var ikke så ille. Det var mest om noen sto og røyka på bussholdeplassen når jeg sto der. Da måtte jeg gå lengst mulig unna.

En kollega av meg prøver å få meg med på slankekur, og vi sliter begge med søtsug. Vi snakket om at det ble sånn etter vi slutta å røyke. Idag hadde hun kjøpt seg snus, og bestemt seg for å begynne med det igjen for å bli kvitt overspisingen. Så tok hun den frem og sa at vi skulle ta en begge to, og lo mens hun prøvde å presse meg til å ta en! :hilarious: Hun holdt den frem mot meg, og jeg ble så kvalm av lukta at jeg brakk meg! Haha hun kommer til å bli så flau når jeg forteller at jeg er gravid, og tenker at jeg må fortelle henne det snart, før hun avslører meg.

Know the feeling! Jobber i en butikk hvor vi har en god del godt innrøkte mannfolk innom. Er helt for jævlig!! Driver å holder pusten og greier :p Nå synes jo jeg de stinker til vanlig, men er blitt superintenst etter jeg ble gravid. Vanskelig å ikke brekke seg ja!

Back
Topp