røyking

jeg er en person som har røyket i 11 år og 20 om dagen og nå etter jeg fikk mitt ønske oppfyllt så har jeg gått ned til 5 om dagen MEN jeg ønsker å slutte helt,fodri jeg vet at det er falig å røyke, SÅ har dere noen tips hva kan hjelpe meg til å slutte helt???? fordi det er ikke så enkelt som man trur at det er selv om jeg ønsker virkelig av hele hjærte mitt å slutte å røykke helt!!!!
 
jeg vet at det er den største motivasjonen,jeg skal gjøre mitt beste fordi det er alt hva jeg har ønsket meg i livet mitt.
fins det noen enkle tips tenkte jeg heheh
 
Sniker fra januar 2013. Jeg ville bare ha slutta sånn som jeg gjorde å så HOLDER DU UT i noen uker, etter det blir det mye lettere! :) jeg fødte i januar og er røykfri i 1 år imorgen :) røyksugene blir kortere og kortere :) å så gi deg selv så dårlig samvittighet at du griner hver gang du tenner på en røyk! Det funka og ;)
 
da er vi flere, er 5 uker, og har røyka i 7år, er litt omvendt, for har ekstremt lyst på røyk, mn prøver alt for og finne på noe annet, så blir en del spising :p hehe, fikk noen gode råd av lege som begynner og hjelpe..
Ønske deg lykke til :)
 
da er vi flere, er 5 uker, og har røyka i 7år, er litt omvendt, for har ekstremt lyst på røyk, mn prøver alt for og finne på noe annet, så blir en del spising :p hehe, fikk noen gode råd av lege som begynner og hjelpe..
Ønske deg lykke til :)
Hvilke råd fikk du av legen? Vil veldig gjerne høre :) Jeg har røykt i alt for mange år (begynte da jeg var 14 år...) og har mange mislykka slutteforsøk bak meg...
 
blant annet og bestandig ha noe jeg liker veldig godt i skapet, så jeg spiser omtrent hele dagen :- P hehe...
ikke røyke offentlig, spise masse tyggis...
 
finne deg en hobby? spise tyggis og masse frukt og prøve å glemmerøyken.

ikke får å være kjip nå men, kjenner ei som mistet barnet sitt pga røyking og det er jo alle mammas mareritt!
 
Sniker og gir litt tips i forbifarta:
Lakrisrot skal vistnok være bra mot røyksug. ( Og godtesug) Vet de har på søstrene grene :)
Da tygger man ligg på rota år suget kommer. Liker man lakris er d jo ett pluss men er ikke veeldig mye smak på det :)
 
Føler med deg, sånn hadde jeg det med storebror, men slutta på dagen da jeg var 3 mnder på vei. Nå snuser jeg og idag tar jeg min siste hamsterbleie har jeg bestemt :)
Eneste tipset jeg har er å bestemme deg..det er DU som bestemmer, ikke suget ;)
 
Føler med deg, sånn hadde jeg det med storebror, men slutta på dagen da jeg var 3 mnder på vei. Nå snuser jeg og idag tar jeg min siste hamsterbleie har jeg bestemt :)
Eneste tipset jeg har er å bestemme deg..det er DU som bestemmer, ikke suget ;)
Det var slik jeg også slutta. Det er veldig vanskelig, men det blir lettere for hver dag. Masse lykke til ;)
 
Hva ned røykeapp? Der står det hvor mye du sparer, hvor mye bedre kroppen din blir osv. Hva ende en hobby som tar litt tid, f.eks lære å hekle et babyene? Begynne å lage scrapbook til babyen?
 
har du forsøkt sånn elektronisk røyk? der du røyker på vanndamp? vet en x kollega av meg gikk fra å røyke 40 røyk om dagen til ingenting når han gikk over på det.
 
Den røykeappen var ikke noe for meg... Når det poppet opp på tlf min at "nå er det 10 timer siden du har røykt.....", så tenkte jeg: "Så lenge? Ikke rart jeg er røykesugen!"
Også gikk jeg og tok meg en røyk... :p
Nå er jeg litt heldig, for jeg har ikke lov å røyke på jobb, og hjemme har jeg en mann som er flink til å "kjefte" når jeg holder på å sprekke... :)
Men stakkars mann, han får høre det!! Jeg er ikke akkurat blid om dagen :p
Men 6 dager uten i dag!!! :D
(Bare en liten sprekk... :p)
 
flink :)
stå på og hold deg hard, så blir det lettere :)
 
Den røykeappen var ikke noe for meg... Når det poppet opp på tlf min at "nå er det 10 timer siden du har røykt.....", så tenkte jeg: "Så lenge? Ikke rart jeg er røykesugen!"
Også gikk jeg og tok meg en røyk... :p
Nå er jeg litt heldig, for jeg har ikke lov å røyke på jobb, og hjemme har jeg en mann som er flink til å "kjefte" når jeg holder på å sprekke... :)
Men stakkars mann, han får høre det!! Jeg er ikke akkurat blid om dagen :p
Men 6 dager uten i dag!!! :D
(Bare en liten sprekk... :p)
Gratulerer med 6 dager... Tenk på den tjenesten du gjør babyen din nå :)
 
Back
Topp