Røyking

Hvordan er din røyke-historie?

• Jeg har aldri røyket

Votes: 6 42,9%
  • Sluttet før jeg visste jeg ble gravid

Votes: 2 14,3%
  • Sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid

Votes: 3 21,4%
  • Jeg prøver å slutte nå

Votes: 3 21,4%
  • Tror jeg røyke gjennom hele svangerskapet

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    14

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg tok siste røyken før jeg tok testen på fredag, skulle nok ha droppet den også, men er glad jeg fikk vite det såpass tidlig, så jeg kunne stumpe røyken før det var gått enda lenger.
Jeg er veeeldig glad i røyk, er av den typen som egentlig ikke har lyst til å slutte engang.. Mange vil slutte men syns det er vanskelig, jeg har aldri prøvd sånn ånkli å slutte, for jeg har ikke hatt så veldig lyst.. Men det er overraskende enkelt å ikke ta seg en røyk! Helt utrolig!
Jeg får den følelsen "nå vil jeg ha en røyk" eller "Nå vil jeg VIRKELIG ha en røyk" Men den følelsen går over på ca 2min, så føler det her går kjempebra!:)

Hvordan er det med dere andre?

Setter opp spørreundersøkelse også jeg=)

Jeg slutta før jeg ble gravid med første:) Jeg har vel egentlig aldri vært fast røyker, bare en liten periode. Så var ikke så vanskelig å kutte det. (Litt verre på fest, men nå kommer jeg jo ikke til å drikke når jeg blir gravid heller da så) Hehe

Jeg røyket før jeg fant ut at jeg var gravid med nr en, men sluttet på dagen da jeg fikk positiv test. Det ble en del neglbiting og småspising med en gang, men etter det har jeg overhode ikke savnet røyken. Er skikkelig antirøyker blitt, haha ;)

Jeg har et håp om at jeg blir en liten antirøyker selv, og at jeg ikke begynner å røyke med en gang jeg ikke har noen "unnskyldning" lenger..hehe

Festrøyker hadde jeg aldri klart å være, foooor fristene heheh;)

Jeg testa positivt på søndag og har ikke røyka siden. Er jo ikke lenge, men var samme prosedyre sist. Fant ut jeg var gravid og holdt opp til jeg var ferdig med amming når gutten min var 10 mnd. Håper jeg klarer å slutte for godt denne gang.

Back
Topp