Røyking

blomst3

Blir kjent med forumet
Ja da har jeg funnet ut at jeg er gravid og må slutte med røyken! Jeg røyker, men vil ikke røyke i svangerskapet :( Har derfor begynt å kutte drastisk ned, men gud det er vanskelig... Men vil ikke at babyen skal få det ekle stoffet i seg :( off... Noen andre som røyker og er gravid?? Får dårlig samvittighet hver gang jeg tar meg en røyk, å det bør være motivasjon nok til å klare å stumpe den helt!!!! emoticon

Heisann.. Jeg røyker også,har akkurat funnet uta at jeg er gravid. Å nå vil min kjære at jeg skal slutte sammens med han siden vi venter en liten en. Kjenner jo at jeg har lyst,men GU jeg vet at det er vanskelig. Først å fremst er man hormonell åså skal man få di absinensende av røykeslutt enda.. Tanken gjør meg uvel for å si det slik:s Men vil man virkelig så skal man vel klare det også vil jeg tro.

Lykke til med røykeslutt. Dette klarer dere helt fint.
Har selv vært røykfri i 3uker nå. :)

Noen trenger mer tid enn andre. Jeg følte det var motiverende nok, når jeg fikk den positive testen. Da sluttet jeg på flekken begge gangene. Men som sagt alle er forskjellige! Vær stolt uansett for at du klarer å slutte. Ikke alle gjør det. Står på!

Jeg og min mann kastet snusboksen med engang vi fant ut vi va gravide og har holdt oss enda=) 3 dager siden nå. Kjenner ikke suget, men har aldri hatt problemer med å slutte med nikotin om det er røyk eller snus. Men sikkert fælt for dem som ikke klarer det...

Flinke dere som har klart det! Har enda ikke hevet røyken, men kuttet ned... Skal prøve så godt jeg kan å stumpe den helt, men er jaggu vanskelig........ Men skal prøve alt jeg kan for den lille spiren i magen :)

Nå har jeg vært røykfri siden torsdag, det var da jeg testet positivt. 
Det går stort sett greit, har ikke sprukket,men hadde en skikkelig utblåsning i går...stakkars samboer´nemoticon  Jeg så for meg at det skulle gå så lekende lett for man slutter jo med glede for spiren i magen:-)  Det er like vanskelig å slutte som gravid..
Min redning er jordbærtyggis!! 

Lykke til 

Huff!!
Det hørtes ikke så oppmunternde ut;-)

Det jeg mente å skrive var:

Dette klarer du!
Lykke til :-)
emoticon

Back
Topp