Røyking..

forstår du begynte å røyke igjen da egentlig, for det er på en måte den gode unnskyldingen for å ikke røyke - pga ammingen... og når man ikke kan bruke den unnskyldingen heller, er det vanskelig.. men håper absolutt at du klarer å holde deg unna det er jo det beste både for deg og babyen

Nydelig jente du har forresten!!

Ja, det ble mye vanskeligere med en gang, å jeg har desverre ikke jern vilje, eneste grunden til at jeg har klart dette er for at jeg ikke vil skade jenta mi.

Takk!![:D]

Jeg slutta å røyke når jeg ble gravid med førstemann jeg. Fest røyka i noen år for det var jo utenkelig å drikke uten å røyke... Men etter noen år så slutta jeg å festrøyke også, ble ofte så utrolig dårlig... Ble ofte til at jeg tok endel røyk når jeg var "i farta", men kroppen tålte det dårlig...
Så da var det jammen like greit å slutte med festrøyk også!! [:D]

Jeg røyket før jeg ble gravid og frem til jeg var tre måneder på vei, men viste ikke at jeg var gravid før jeg var to måneder på vei..  og brukte en månede på og slutte.. og siden jeg ikke ammet mer enn de to første ukene skal jeg si at jeg har vært svak og begynnt igjen, er vanskelig når en ikke har en god grunn til å ikke røyke..
Vet jeg er svak og sikkert litt dumt gjort av meg men sann er det nå bare.. var stolt av meg selv som ikke røyket når jeg var gravid(bortsett fra de første månedene) siden jeg røyka fort 20 på en dag og det har jeg gjort siden jeg var 13 og nå er jeg 22..
Er nok lettere og slutte helt hvis man ønsker det selv og ikke forde en er gravid.. jeg hadde jo ikke planlagt og bli gravid (angrer ikke et sekund på at jeg fikk ho) så hadde derfor ikke planer om å slutte..
litt rotete detta.. [:D] pytt pytt

jeg sluttet den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid!!!-å gjett at jeg er stolt over det!!!

håper virkelig at jeg aldri begynner å røyke igjen...

jeg har bestemt meg for at jeg skal holde meg unna fest røyking,da jeg ikke tror jeg klarer å slutte når festen er ferdig!!hehe!!

ORIGINAL: Catski

Jeg sluttet å røyke samme dagen jeg testet positiv, og har ikke røyket siden. Var en mnd på vei da.
Stolt av meg selv, og har ikke lyst til å begynne å røyke.
Kjenner også at jeg er litt overbeskyttende ovenfor Filip og røyk.

Signerer

Back
Topp