Røyking folkens...

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Jippi jeg var vært røykfri i snart 3 uker. Wee.. Virkelig stolt a meg selv:) forje sv sksp klarte jeg ikke slutte:( røyket kanskje 1-10 i uken. Skammer meg over det!! Flere som har klart legge bort røyken, eller ikke?

snart2barnsmor-12 skrev:
Jippi jeg var vært røykfri i snart 3 uker. Wee.. Virkelig stolt a meg selv:) forje sv sksp klarte jeg ikke slutte:( røyket kanskje 1-10 i uken. Skammer meg over det!! Flere som har klart legge bort røyken, eller ikke?

Flink du er !!!! Jeg har vert røykfri i nå 4!!! År !! Klarte å slutte i forige svangerskap :) jeg og røyka litt i mitt første og er ikk stolt av det. Men det du kan være stolt over nå er at du har klart det!!!

Supert - gratulerer med røykeslutten

Siste røyken tok jeg den 9.Oktober i fjord. La den bare fra meg etter 12 år. Det var nok, drittlei av å røyke. Trodde det skulle være vanskelig å slutte, men det var mye lettere enn jeg trodde. Er ikke så veldig mange situasjonene det har fristet med røyk heller..
Er sikker på at du klarer å holde deg unna å sprekke nå som du først har klart å komme over den største kneika - stå på

Jeg har ikke klart å slutte 100% enda men jeg har trappet ned til 1-4 om dagen.
Men den dagen jeg har fått det 100% bekreftet med en sterk test og/eller blodprøve er det BORT med røyken, akkurat nå er det litt godt å ha den når angsten blir for stor (selvom jeg bare tar 3-4 trekk hver gang før jeg får dårlig samvittighet) .

Tusen takk damer:)
Motiverende ord er gull verdt! faktsiks så frister ikke røyken meg lengre! har klart slutte 2 ganger før, men lagt endel på meg da, så fått panikk. men nå, er det greit legge på seg litt:) vet jeg kan gå ned vekt da jeg slanket meg 20 kg etter forje sv.skap. å det var lett:)

Sluttet å røyke i November 2010, var da nesten 30 uker på vei med første. Ikke stolt over det, men jeg klarte faktisk å halvere antall røyk pr dag! Røyka noen ganger etter det, bare for å kjenne hvordan det føles og smakes - og jeg likte det ikke!

Så er med 100 % sikkerhet røyk fri dette svangerskapet og resten av livet! :D

Flink du er!!!! Stå på. Babyen får det så mye bedre uten :)
Røykte før jeg fikk førstemann, sluttet samme dagen jeg fant ut jeg var gravid. Har kun røykt hvis vi har vært ute noen få ganger i de siste 1,5 året. Men nå når jeg er gravid er det selvfølgelig helt slutt på det.

Jeg røyker ikke, men snuser. Sluttet den dagen jeg fikk positiv test forige svangerskap. Begynte igjen da permisjonen min var over... Denne gangen har jeg slitt veldig med å slutte... Jeg sørget virkelig da jeg tok den siste snusen.. Så kjøpte jeg en ny boks og sverget at det var den siste...  He he. Nå har jeg vært snusfri i to uker... Og jeg må bare si at jeg gleder meg til å begynne igjen. Men jeg skal kose meg gjennom svangerskapet og  gjøre mitt for å få en sunn og frisk baby

Jeg har selv røkt i mange år men slutta på dagen da jeg ble gravid sist. Hadde veldig lyst på røyk samme dagen og et par dager etterpå! ( Tenkte også mye på det den sommeren!) Personlig så var det ikke et alternativ å røyke for meg, synes det er veldig egoistisk :-p har kun røyka på fest et par ganger siste året men ellers vært røykfri i tre år. Egentlig så har jeg blitt litt anti. Jeg har trua på at dere klarer å slutte jenter, men jeg har ikke trua på å trappe ned, kutt tvert og ha noen jævlige dager istedet. Best for babyen og best for dere :-)

Sluttet samme dag som jeg fant det ut. Sliter utrolig mye med det, men det går nok bra 

Sluttet på dagen sist også, og begynte røykingen så fort jeg var ferdig i permisjon. Idiotisk, men. 

Back
Topp