Røykesyk!!!!!!!

Gå å puss tenna!

eller lat som du holder i røyken, ta fingra opp mot munnen å ta stooooort magadrag!
Gjør dette et par ganger, så skal du se det blir litt bedre.

Ta å googla farene ved å røyke under svangerskap....då går nok suget litt vekk...:)

Gå å puss tenna!

eller lat som du holder i røyken, ta fingra opp mot munnen å ta stooooort magadrag!
Gjør dette et par ganger, så skal du se det blir litt bedre.

Hehe, det pleier jeg også å gjøre. Gikk også rundt med et sugerør og latet som om jeg røykte de første dagene

jeg pleier å lese på nettet om faren med røyking i svangerskap men "mor med en spire" tar en mentol drops for hun syns ikke at røyk etter mentol drops er godt hehe

Du klarer å motstå!!! jeg har troen på deg. den ene kvelden når jeg holdt på å sprekke så måtte jeg bare ringe noen å få meg over på noen andre tanker

Tom for røyk her nå og har IKKE kjøpt mer røyk til helga!!! Så her er det slutt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror jeg snart går til butikken!!!! Tårene triller og jeg klarer ikke tenke på noe anna

Du klarer å motstå!!! ring en venninne som du kan snakke med om alt annet enn røyk! Det kan få tankene dine litt bort frem til suget ikke er like sterkt. Det er værst nå i begynnelsen, men ikke ødelegg det du allerede har oppnådd. Bit tennene sammen og tenk: DETTE KLARER JEG!!!!
Jeg har troen på deg!

Tror jeg snart går til butikken!!!! Tårene triller og jeg klarer ikke tenke på noe anna

tenk på babyen... dette klarer du!! stå på! suget varer bare noen minutter om gangen.. hold ut..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Det verste har gitt seg, tygga tyggis så det omtrent knaka i kjevene mine og logga meg inn på FB spilla mine.
Kan virkelig ikke huske at det var slik de to forrige gangene jeg slutta (da jeg var gravid da). Men da gjorde jeg det anderledes.. satte en dato x-antall uker etter positiv test og holdt den, nå bråslutta jeg jo så kan kanskje ha noe med det..

Jeg er stolt av deg som ikke tok den røyken! hvis du fortsetter slik å tvinge deg gjennom de værste sugene så vil det gå bedre etterhvert, her er det vel to uker siden jeg sluttet og det begynner å gå mye bedre nå. Lykke til!

Nå har jeg sleika ett askebeger, kjennes i allefall slik ut.. etter ei gråtetokt helt hinsides pga eldstemann har glemt igjen utebukse nr 2 hos kompisen i går så måtte jeg bare ta en slik nicorette tyggis.. vet at man ikke skal ta det når man er gravid, men tenkte at det var bedre men en sånn enn med en røyk (som jge ikke har).

Back
Topp