Nå legger jeg hodet på hoggestabben her, men det er helt greit. Jeg syns det er tortur å ikke røyke! Røyksuget forsvinner jo aldri og hver dag er en liten kamp. Dette er tredje svangerskap, har alltid sluttet i svangerskapet, og begynt igjen et par måneder etter fødsel. ( da jeg sluttet å amme) denne gangen hadde jeg håpet å slutte for godt, men hver eneste dag så tenker jeg på hvor mye jeg gleder meg til å kunne ta meg en røyk igjen! ( og jeg føler meg som verdens verste mor!!) jeg har bestemt meg 100% for å ikke røyke foran barna eller at det på noen måte skal gå utover de. Så det blir jo minimalt, men likevel. Jeg klarer ikke å tenke at jeg aldri skal røyke igjen, for jeg savner det så sinnsykt. ( plaster,tyggis ol hjelper ikke, det er smaken og koden ved det som er viktigst)
Noen flere som har slitt med langvarig røyksug? Sluttet det? Hvor lenge hadde dere det suget før det gikk over? Er det i det hele tatt håp??
Noen flere som har slitt med langvarig røyksug? Sluttet det? Hvor lenge hadde dere det suget før det gikk over? Er det i det hele tatt håp??