Røykeslutt

men no står han på kjøkkenet då, men klarte i dag tidlig å lirke ut av seg at han syntes det er unødvendig.. å så sitter eg igjen å griner i senga...

ORIGINAL: Stine88

Jeg hadde også bedd ham om å gå UT å røyke!! Gratulerer med første røykfrie dag:) Fortsett slik!![:D] Det gjør godt både for barnet og deg[:)]

Enig i denne!!

Syns det er veldig leit å høre at du må ha det sånn. 

Han lager mye ugreie for deg. Føler ikke at å gå på kjøkkenet eller ut bør være et veldig stort offer.
Kan hende at dere bør finne noen å snakke med sammen om dette. Greit å få sånne dumme ting ut av verden før babien kommer.

Høres jo ut som om han er bitte, bitte litt på glid siden han i alle fall går ut. Du får prøve med litt kvinnelist. Se på det som en utfordring istedet som en kamp(krangel). Hvis du får ting som du vil kommer dere til å tjene på det både økonomisk og helsemessig i lengden.

Selv om det er vanskelig å gi gode råd som hjelper, håper jeg at litt støtte i alle fall kan bedre humøret ditt litt. Du ser jo at vi heier på deg! [:D] 

ja, og det er kjempegodt :) No kom han inn til meg etter røyken å trøsta meg.. Trur han er litt hormonell han også, for gudbedre meg så svingete han er på humøret for tida. Eventuelt så er han ikkje vant med mine svingningar:p
Men det er kjempetrøst i det dåke leser her:) Og motiverande;)

Forstår at du blir følsom og trenger å grine litt, det er helt normalt. Pass på at ikke dette med røyk tar over all plass i livet deres sammen. Snakk med han når du har roet deg ned. Pass på og ikke angripe han når du skal forklare hvordan du har det.

Kan jeg gratulerere deg med dag to som røykfri?

klart du kan;) mamma sendte melding til meg å gratulerte meg med enda ein dag som røykefri:) Eg er stolt som ein hane ;) Men hadde nok aldri klart det uten røykeslutteprogrammet til legen:)

Hurra for deg!!! Jeg tipper du vinner denne kampen og ikke røyken

oh herre jæven! er han sinnsyk?? ta kjevla å drus han over truten der han sitter og røyker!! [:@] det er ikke bare du som er gravid, det er faktisk DERE!

GRATULERER TIL DEG!! forresten...ble så sint på mannen din at jeg glemte å gratulere deg....KJEMPEFLINK er du!!! Stå på! dette går rette veien!

Skal han fortsette å røyke inne når babyen også kommer da fordi han ikke gidder å gå på kjøkkenet??? [:@][:'(] Er en tidligere røyker selv og mannen min røyker han også.. Men vi har ALDRI røyket inne uansett barn eller ikke..

nei, han får ikkje lov til å røyke inne når babyen kjem! Han meiner det blir mykje lettare når vi flytter, for då slepper han alle trappene når han skal røyke..

Men kjøkkenet er eit stykke frå stova, så sålenge han holder seg der inne, så går det nok bra:)

i dag begynner eg på min 4 dag som røykfri;D;D Eg er så stolt:)

Er det mulig, går jo ikke å oppføre seg slik. Stå på ditt, og ROS til deg for at du legger bort røyken!! Tenk så godt den lille får det nå[:)]

Grattis med 4 dager uten røyk! Du er flink. Det blir lettere for hver dag. Stå på.

Back
Topp