røykeslutt!!!!!

Er det meg du spør om oppskriften???

Det er bare og bestemme seg og tenke på dem lille som ligger i magen=)

Fikk oxo streg beskjed fra lege, grunnen er at jeg har hatt to spontan aborter tidligere, så jeg har sluttet med koffinholdige drikker, røyk, og selvfølgelig alkohol=)[:)]

Vil ikke si du er svak ,men har du prøvd og lese den boken det er snakk om som hjelper så bra, har lest første kapittel i den boken, men det var før påske......Da fikk jeg med meg hovedpoenget hos røykere.....Det er FRYKTEN som driver oss til og røyke vidre.

Røykeslutt er vanskelig, jeg vil si at den første uken er verst, men så ser du at det går faktisk bedre og bedre....Og at du sparer penger, du finner så mye positivt på veien til det røykfrie som man ikke visste fantes. Mannen min røyker enda, og vettu det er så godt og se han stresse ut etter mat, bare må ha den røyken, men jeg kan sitte i ro nyte det og være mett, og ikke stesse med noen ting......Trur det er viktig og fokusere på slike positive ting, men allikavel ikke lukke helt ute det negative. Om du skjønner hva jeg mener.

Jeg har kuttet helt ut... Vel, har hatt en røyk siden men fikk så dårlig samvittighet at det bel den siste!
Samboeren min har også sluttet så og si helt med unntak av noen få svake øyeblikk, og det hjelper veldig å være to om det!
Lykke til alle som prøver å slutte!

Hei Bast.
Mitt råd til deg er å røyke opp røykpakken din og deretter ikke kjøpe noe mer. Jeg også røykte til å begynne med, men fant ut at jeg skulle forsøke å slutte når røykepakka ble tom, både for min egen del og ikke minst for barnet sin del. Det er nå over 10 uker siden!!!! Gikk overraksende lett å slutte, det hadde jeg ikke trodd siden de fleste av vennene mine røyker. Kjente suget i to dager og siden har det vært borte[:)]
Nå greier jeg ikke å sitte i nærheten av folk som røyker. Blir kvalm og uvel av lukta og fatter ikke at jeg var avhengig av den dritten(unnskyld språket) før. Snakk om helomvendig for min del[:D]

Lykke til videre med røykeslutt til dere alle. Dere greier det nok med den rette innstillinga[;)] Tenk på hva barnet deres tjener på d!!!

Hei. Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid med første mann for ni år siden. Jeg fikk så veldig dårlig samvittighet. Jeg tenkte på den stakkarn som lå inne i magen, så liksom babyen for meg med en sky av gul nikotin som han måtte puste av.
Så lag ett bilde av dette (overdriv litt) så skal du se at du ikke klarer å røyke stort mer.

Hei dere, sluttet å røke med en gang eg fikk vite at eg var gravid, motivasjonen min var å tenke på at hver gang eg tok et trekk røyk, da krympet fosteret seg sammen, og hjertet begynte å slå saktere og saktere... Skrem deg selv å tenk på hvor vondt det er for den lille babissen hver gang du tar et trekk.
Det virka for meg! Har vært røykfri i litt over 1 år, har jo råd til masse mer klær no enn når eg røyka!!!! [:)]

Back
Topp