røykeslutt

*Tøtta81*

Forumet er livet
jeg røyka i hele svangerskapet unntatt 2 uker da æ prøvd å slutt. da jeg låg på barsel i 4 dager røyka jeg ingenting, å har fortsatt ikke røyka noe, 11 dager siden sist no, men no e æ så urolig å hold på å få hetta her så vurdere å ta en røyk, men sambo mene d e så unødvendig siden æ har holdt opp så mange dager, ka ska æ gjør??? hold på å bli gal, æ amme jo jenta vår å!!

Finn på noe annet å gjøre med fingrene. Det kan hjelpe litt.

prøver så godt æ kan, vaske å heng opp klær å skriv i album å ja,, d meste egentlig.

ORIGINAL: sommerbaby

prøver så godt æ kan, vaske å heng opp klær å skriv i album å ja,, d meste egentlig.

det er bra,forsett å "lure"kroppen når suget kommer.så glemmer du det til slutt......kjøp deg masse drops[:D]

men så flink du har vert da....ikke gi etter nå.

lykke til!

Tenk på jenta di!!
Er det du som skal bestemme hvilket utgangspunkt dette lille uskyldige barnet skal ha?
Uansett hva man tenker, så har røyken MYE å si i forhold til immunforsvar/ astma/ allergi- å til slutt: Du lukter FÆLT!!
Selv om du sto ute å røykte!!
Eg har selv slutta, den dagen graviditetstesten var positiv.
Eg har ikkje samvittighet å gjøre det med barnet i magen, men så kommer kampen når eg har født...
Veit det kan bli hardt, men eg skal overvinne den!!
Å det kan du også!!
Det er ingenting positivt med røyken... Det lukter av hele deg, å du er den eneste som ikkje kjenner det[:D]
Håper dette hjalp litt, det er i allefall med på å få meg til å tenke!!

Stå på, du greier å styre deg, ikkje la den styre deg[;)][;)][;)][;)][;)]
MASSE lykke til

Jeg sluttet for ett par år siden, så jeg vet det er tøft. Kan trøste deg med at det fysiske nikotinsuget faktisk er ute av kroppen din nå, og at det er psyken som "lurer" deg. Synes du er kjempeflink, jeg. Ta en time av gangen, også tar du etterhvert en dag. (Spiste gulerøtter når det "stormet" som verst, det kan du jo prøve hvis du liker det). [;)]

Lykke til.[:D]

tusen takk alle sammen[:D] gjør så godt æ kan. har ikke tatt i  røyken enno. å no ska æ snart legg mæ, nettopp lagt ned nusket mitt, god å mett[;)]

Du er kjempeflink som har klart deg disse dagene uten røyk!! Håper du klarer å fortsette sånn[:)]. Sluttet selv å røyke når jeg ble gravid, vet det ikke er så lett, men du klarer det hvis du bare bestemmer deg for det[:)]
Lykke til[:)]

enno ikke røyka!!! kjennes litt bedre ut i kroppen i dag, tror dette går bra æ.

Så flink du er. Og bare tenk; i utover dagen og i morgen vil du bare føle deg bedre og bedre. Det blir lettere og lettere, vet du. Lykke til videre.[:D]

e litt stolt sjøl å ja... takk får støtten alle sammen[:D]

stå på du er kjempeflink[;)][;)][;)][;)]

Masse skryt & honør til deg sommerbaby!

Jeg har aldri røkt i hele mitt liv,
men har full sympati for de som VIRKELIG vil slutte!

Gir deg stor respekt for det...
for vi alle vet jo at det ikke er sundt for hverken smått eller stort [:D]

Håper du klarer å holde ut,
det er verdt det...det er helt sikkert!

Tenk på den gode "mamma lukta" som babyen din kjenner så godt igjen nå,
ikke erstatt den med røyk lukt [:)]

Klem å stå på fra Kathrine

takk får støtten alle sammen, d har virkelig hjulpet mæ. har ikke tenkt tanken på røyk i hele dag, er litt redd får ka som kan skje hvis d vise sæ at æ må gi gullet erstatning i stede får morsmelk, har mine anelser om at æ har får lite å at d ikke e nok næring i den, men håper helsesøstra kan svar mæ på d, ho ska no kom på hjemmebesøk i løpet av 2 uker etter fødselen så d begynne å bli på tide. håpe fornuften sier sitt sjøl om æ eventuelt må gi flaske, sånn at æ ikke begynner å røyk igjen.

Back
Topp