røykeslutt

*Tøtta81*

Forumet er livet
jeg røyka under hele svangerskapet, unntatt 2 uker da jeg prøvde å slutt. når jeg låg på barsel i 4 dager røyket jeg ingenting, å har fortsatt ikke røyka, 11 dager siden sist. men no e æ så urolig å hold på å få hetta her at æ vurdere å ta en røyk, sambo mene d e unødvendig siden æ har holdt opp så mange dager, ka ska æ gjør??? blir gal her, æ amme jo jenta vår... hjelp!!!!!

jeg også røyka  under svangerskapet men sluttet når hun kom til verden... etter 4 uker kom røyksuget[:@]jeg tok en halv røyk og det smakte helt jævelig følte at hele bryste knøyt seg sammen etterpå også når jeg skulle amme da noen timer senere SNAKK OM DÅRLIG SAMVITTIGHET FY F......  så da gikk det fort over gitt jeg tenkte på krybbedød....og da gikk restene av pakka  i søppla .........

d e akkurat d æ å tenke på, men e så sinnsykt sugen!!!!!

takk, prøve så godt æ kan. lurt å prøv å tenk på nå anna trur æ, å gjør nå når suget bli som værst. har matet gullet mitt no, så no ligg ho trygt i senga si søv. trur mamma også ska gå snart æ.

Åhhh..jeg veit sååå godt hvordan du har det!! Men jeg er helt motsatt av deg jeg da. Jeg sluttet å røyke mens jeg gikk gravid, men har så forferdelig lyst på røyk nå!!! (Har til og med røyka et par stykker på kvelden etter at Linea har lagt seg, og jeg vet at det er mange timer til jeg skal amme igjen![:-])

Men jeg syns du har vært kjempe flink jeg som ikke har røyka på 11 dager, får håpe du klarer å holde deg røykfri fremover!!!
Masse lykke til!!!

har enno ikke røyka, e ganske stolt ja..

Back
Topp