Røykeslutt.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Vet jeg må slutte å røyke, men fy flate å vanskelig det er å slutte nå a . Så til meg sjøl i går, at dette er siste pakka, men på butikken så ble det et automatisk kjøp av en ny pakke.....er såååå frustrerende !!!

der er nok jeg litt streng av meg.... synes absolutt ikke det bør være noe problem å slutte når en er gravid...man har jo ikke bare seg selv å tenke på..
sluttet selv for 2 år siden, og synes ikke det var noe problem så lenge jeg var innstilt på deg så gikk det greit :)

ønsker deg lykke til med kuttinga (håper ikke du synes jeg er for streng hehe)
og håper du klarer det, har stor tro så lenge man vil slutte så klarer man det :) stå på

Er ikke streng i det hele tatt....jeg og klarte å slutte i første svangerskapet, men dum som jeg var så begynte jeg på igjen :/ andre svangerskapet klarte jeg ikke helt å slutte. Men denne gangen må jeg bare kutte ut og tenke på den lille. Tusen takk, jeg skal klare det:-)

Jeg forstår deg kjempegodt!!! Klarte ikke slutte med sønnen min ;-( men nå har jeg vært røykfri 1 år!! ( nå fatter jeg ikke hvordan jeg ikke kunne slutte med gutten min ) Til gjengjeld har jeg snuset i 1 år, men gikk over til Onico med engang jeg fikk positiv test. ( 4 uker påvei ) Onico er tobakk og nikotinfri med kunn urter og surhetsregulerende midler og havre :)

Bra du sluttet til slutt da:-) og kjempe bra du sluttet og gikk da heller over til noe anna som ikke er farlig. Gratulere og med spiren:-):-)

Ingen vits i nedtrapping. Kutt tvert. Kast den nye røykpakka i søpla!

Jeg høres kanskje streng ut, men jeg blir det også.

Ja, det blir litt vanskelig i begynnelsen, men finn nye vaner. Spis en gulerot, gå deg en liten tur å hør musikk når suget kommer. Eller ett eller annet.

Tenk på lille i magen og at du må ofre såppass som dette for h*n.
Legg av pengene du vanligvis bruker i en boks og sløs bort pengene på luksus til deg selv når bebisen kommer. (det blir ganske så mye penger)

Jeg sluttet på dagen når jeg ble gravid med førstemann. Det var vanene som var værst syntes jeg. Men jeg gjorde andre ting istedet. 

LYkke til med et røykfritt svangerskap!

Ja, jeg skal klare å slutte. Første røykfri dagen blir fra i kveld (siden jeg tok en i sta ) håpe dagen i morgen ikke blir så vanskelig:-)

Polly84 skrev:
Ja, jeg skal klare å slutte. Første røykfri dagen blir fra i kveld (siden jeg tok en i sta ) håpe dagen i morgen ikke blir så vanskelig:-)

Så bra:))) heier på deg!!!!!!!!:)))))))))

Tusen takk:-)

Jeg sluttet på onsdag.. :) så vit at vi er flere.. :p heier på deg!! Dette klarer vi!!

Dette klarer du:-) Jeg har no ikke røyket siden positiv test for 4 uker siden :-) Men dog, jeg har en streng mann og, som ikke tolerer det... Like greit :P

Jaaaa.....heia oss:-):-):-):-) og til alle andre som slutter:-)

Back
Topp