røykeslutt?!

lilletrille84

Forelsket i forumet
Er det noen som vil være med meg å slutte å røyke?tenkte kanskje det ble lettere visst vi gjør det sammen,så kan vi "backe" hverandre opp og sånn når det blir skikkelig ille. så kan vi feks sette opp en ticker over hvor lenge vi klarer å holde oss og sånn...?
noen som vil være med???[:)]

ingen?[8|]

så bra da[:D]var redd jeg ble alene...hehe. når vil du slutte helt da?

hehe....[8D]kjenner igjen den ja... jeg må bare kutte på dagen, klarer ikke å trappe ned osv...lurte på i morgen.....eller lørdag.....eller kanskje mandag...??...hehe....det er så forbanna vanskelig!!!!!!

jeg vill oxo være med og slutte og røyke men trenger noen te og motivere meg

jeg og vil bi med!!! jeg har klart å begynne å røyke den lyse blå barkley( eller kent som den heter nå)...og man får egentlig mer kick av å stå på terassen å suge luf ,men men....

hva om dere prøver den?? den er så mild ,at jeg ser lissom for meg at det blir lettere å slutte da...hehe
sikkert bare jeg som er rar...

men dere kan sameligne med deres pakker å se på innholdet.

her er fra min pakke :tjære 1 mg
                             nikotin 0,1 mg
                            karbonmonoksid 2 mg.

som dere ser er den veeeldig mild!!!

lysebå ja......men den første og andre røyken kjenner du ikke noe av engang ,men du venner deg fort til at den er så mild.
jeg røyka lucky strike ,og nå syns jeg den lyseblå kjennes sterk ,men det tar et par stykker før du kjenner at du røyker...hehehe

du kommer til å le når du tar det første trekket....hehehehe

ORIGINAL: Mrs.Black

jeg slutta på dagen, og det var det minste problem[;)]

ikke gidd å styr sånn over den røyken, hiv den i søpla og ikke gidd å tenk mere over den! synes det virker som at MANGE lager mere problemer for seg selv enn man trenger.. var ærlig talt ikke vanskelig i det hele tatt.. og da hadde jeg røykt kontsant i 5-6 år... angrer ALDRI på at jeg sluttet! beste jeg har gjort i livet mitt!

Så lett er det ikke [&o]
Har prøvd mangen ganger. Men blir så jævla hissig.
Martin sier til slutt ta den røyke å få humøre opp litt så vi kan og leve her [8D][&:]
(han er antirøyker)

Jeg blir me til høsten å slutter.
Skal ha sommeren me røyk [:D]
Og denne perioden vi er igjennom me Ole Martin nå

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: Mrs.Black

jeg slutta på dagen, og det var det minste problem[;)]

ikke gidd å styr sånn over den røyken, hiv den i søpla og ikke gidd å tenk mere over den! synes det virker som at MANGE lager mere problemer for seg selv enn man trenger.. var ærlig talt ikke vanskelig i det hele tatt.. og da hadde jeg røykt kontsant i 5-6 år... angrer ALDRI på at jeg sluttet! beste jeg har gjort i livet mitt!

Så lett er det ikke [&o]
Har prøvd mangen ganger. Men blir så jævla hissig.
Martin sier til slutt ta den røyke å få humøre opp litt så vi kan og leve her [8D][&:]
(han er antirøyker)

Jeg blir me til høsten å slutter.
Skal ha sommeren me røyk [:D]
Og denne perioden vi er igjennom me Ole Martin nå
kjenner den ja!!!
Har tenkt mange ganger i ramme alvor at jeg burde være langt borte fra folk den første uka uten, jeg blir jo helt ugjenkjennelig [&:]

Godt det er flerer [8D]
Slutta når jeg gikk inn i militære og det får jeg høre så mangen ganger av Martin for det er da mangen begynner.
Men hallo jeg var nyforelska i Martin da [8D][;)][:D]

Lykke til med røykekutten[:D]

Har no vore røykfri i 3 veker etter 24 år ( [&:] ) med røyk. Trappe ned i ei veke før eg kutta ut. Var jævligt i starten, men går bedre å bedre for kvar dag.

Er mykje kvalm, så reknar med at det har hjelpt meg.

Stå på jenter, veit det ikkje er lett å slutte.

Back
Topp